Zoom şifremi unuttum sıfırlama bağlantısı gelmiyor diyenlerde olabilecek etkenler neler olduğunu sizlere anlatmak istedik ve hesabım açılmıyor sorunu yaşayanlar buraya.
Zoom şifre unuttum ne yapmalıyım şeklinde yardım isteyenlere resimli şekilde anlattığımız haberimizde birde şifre sıfırlama e-posta gelmiyor sorunundan bahsedeceğiz. Bu pek sık olmayan ama çoğunlukla hesapla alakalı durumlarda görülen bir problem diyebiliriz. Bir şeyleri sık yapanlarda durum engel ile sonuçlanmaktadır.
Daha önce hesaba erişimi olanla için parola değiştirme adımlarını sıralamıştık ve bu seferde hesabım açılmıyor diyenler için çözüm önerilerini paylaşmak istedik.
Bu tarz programların sağlık nedenlerinden dolayı popüler hale gelmesi ile çok sayıda uygulama geliştiricilerin bu alana hızlı yönelmeleri gözlerden kaçmadı. Ciddi bir pazar payının olduğu ve bazı şirketlerin değerleri katlandığı bilinmekte. İşte bunlardan biri olan Zoom meeting eğitim ve kurumsal alanda çok sık kullanılmakta. Her ne kadar çoklu görüntülü aramalarda önemli başarısı olasa da yoğunluk durumlarında problem yaşatabiliyor.
Erişiminiz varsa şifre sıfırlama için:
- Önerimiz bilgisayardan zoom.us sitesine girmeniz ve giriş bilgileri ile hesabı açmanız.
- Profil alanı görülmüyorsa my account kısmına geçiniz.
- Profile yazana tıklayınız.
- Aşağıya doğru ilerleyin ve “Sign In Password” seçeneğinden işlemi tamamlayınız.
Zoom şifre sıfırlama adımları:
- Web adresine giriniz ve “Sign in” yazana tıklayınız.
- Parola girilen alandan “Forgot” seçeneğine dokunun.
- şifre sıfırlama için email adresini yazmanızı ve “Send” ile bağlantı göndermeniz istenilecek.
- Genelde URL anında gelmekte ama gelmiyorsa aşağıdan devam ediniz.
Zoom açılmıyor ya da sıfırlama olmuyorsa:
Şifre değişmiyor problemlerinde çoğunlukla kullanıcının çok defa denemesinden veya yanlış bir şeyler yapmasından dolayı geçici işlem engeli yaşamasından kaynaklanmakta.
- Girilen şifre gereksinimleri karşıladığından emin olalım.
- Daha önce kullanılan bir parola kullanılmamasını öneririz.
- Çok sık bir şeyler yapıldı ise modemin kapatılıp açılmasıyla tekrardan denensin.
- Geçici saatlik yasaklama gelmişse ilerleyen saatlerde veya test için başka bir hesapla kontrol edelim. Belki cihaz veya internetle alakalı olabilir.
- Telefondan Zoom uygulamasından şifre değiştirmeyi deneyiniz.
- Sitedeki “Support” yazan yere tıklayın ve yardım alabileceğiniz seçeneklere bakınız.
Güncelleme Tarihi: 02 Kasım 2020, 18:37