Zoom müşteri hizmetleri şeklinde arama yapanlarda çoğunlukla hesaplarla alakalı durumlarda görüşecek biri aranır. Telefon numarası bulunuyor da dil desteği bulunmuyor.
Zoom meeting için destek hattı olarak yabancı ülke numaraları yer alıyor ve çok sayıda yardım alanı yer almakta. Bunun için zoom.us/contact alanından gerekli bilgilere erişim yapacaksınız. Örnek Zoom iletişim telefonu İngiltere +44 800 368 7314 ve Amerika +1 888 799 9666
- Zoom geri bildirimde bulunmak için talep açma adresi https://zoom.us/feed
- Satış / pazarlama bölümüne ulaşmak için https://zoom.us/contactsales
- Zoom telefon numarası https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/201362003 (Türkçe desteği bulunmuyor. Yabancı ülkelerde desteği var ve destekli dillerden birini biliyorsanız iletişime geçebilirsiniz)
Zoom iletişim için gerekli adımlar
Zoom, kullanıcıların uzaktan iletişim kurmalarını sağlayan bir dizi özelliğe sahiptir. Ancak, platformun kullanıcıları tarafından kullanılması ve sorunların çözülmesiyle ilgili bazı konularda yardıma ihtiyaç duyulabilir. Bu makalede, Zoom ile iletişime geçme yöntemleri hakkında bilgi vereceğiz.
Zoom Yardım Merkezi
Zoom, kullanıcıların platformla ilgili sorunlarını çözebilmeleri için kapsamlı bir Yardım Merkezi sunmaktadır. Zoom Yardım Merkezi, kullanıcılara adım adım talimatlar, sık sorulan soruların cevapları ve video öğreticiler gibi kaynaklar sunar. Yardım Merkezi’nde, hesap yönetimi, toplantı düzenleme, katılımcı yönetimi, özellikler ve ayarlar gibi konularla ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz. Ayrıca, Yardım Merkezi’nde Zoom’un en son güncellemeleri ve yeni özellikleri hakkında da bilgi bulabilirsiniz.
Zoom Yardım Merkezi’ne erişmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Zoom web sitesine gidin (https://www.zoom.us/).
- Ana sayfanın sağ üst köşesindeki “Yardım” bağlantısına tıklayın.
- Açılan sayfada, arama çubuğuna sorunuzla ilgili bir kelime veya kelime öbeği yazın.
- Sonuçlar sayfasında, ilgili makaleleri, videoları veya sık sorulan soruları bulabilirsiniz.
Zoom Destek Ekibiyle İletişim
Eğer Zoom Yardım Merkezi’nde sorunuzun cevabını bulamazsanız veya sorununuz özel bir durum gerektiriyorsa, Zoom Destek Ekibi ile iletişime geçebilirsiniz. Zoom Destek Ekibi, kullanıcılara teknik destek ve platformla ilgili sorunların çözümü konusunda yardımcı olur.
Zoom Destek Ekibi’ne erişmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Zoom web sitesine gidin (https://www.zoom.us/).
- Ana sayfanın sağ üst köşesindeki “Yardım” bağlantısına tıklayın.
- Açılan sayfada, sağ üst köşedeki “Destek İletişim”
- Bir form doldurmanız gereken Destek İletişim sayfasına yönlendirileceksiniz. Bu formda, adınızı, e-posta adresinizi, sorununuzun kategorisini ve açıklamasını belirtmeniz gerekmektedir. Ayrıca, ekran görüntüleri veya hata mesajları gibi sorunu daha iyi anlamalarını sağlayacak bilgileri de paylaşabilirsiniz. Formu doldurduktan sonra, Zoom Destek Ekibi sizinle iletişime geçecektir.
Zoom Topluluk Forumları
Zoom Topluluk Forumları, Zoom kullanıcılarının deneyimlerini paylaşabileceği ve sorularını sorabileceği bir platformdur. Forumlar, kullanıcılar arasında bilgi paylaşımını teşvik eder ve kullanıcılar birbirlerine yardımcı olabilir. Zoom Topluluk Forumlarına erişmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Zoom web sitesine gidin (https://www.zoom.us/).
- Ana sayfanın sağ üst köşesindeki “Yardım” bağlantısına tıklayın.
- Açılan sayfada, sağ üst köşedeki “Topluluk” bağlantısına tıklayın.
- Topluluk Forumlarına erişmek için bir Zoom hesabı oluşturmanız veya mevcut hesabınızla giriş yapmanız gerekebilir. Ardından, sorunuzla ilgili bir kategori seçerek veya arama yaparak ilgili konuları bulabilirsiniz.
Zoom, kullanıcıların sorunlarını çözebilmeleri ve platformla ilgili yardım alabilmeleri için çeşitli iletişim yöntemleri sunmaktadır. Zoom Yardım Merkezi, kapsamlı bilgi kaynaklarına erişim sağlar ve sorularınıza yanıtlar bulmanıza yardımcı olur. Zoom Destek Ekibi, teknik destek konusunda yardımcı olmak için kullanıcılara hizmet verir. Zoom Topluluk Forumları ise kullanıcılar arasında bilgi paylaşımını teşvik eder. İhtiyaç duyduğunuzda bu iletişim yöntemlerini kullanarak Zoom ile iletişime geçebilir ve sorunlarınızı çözebilirsiniz.
Uygulama açılmama, erişimde kopmalar, hesap bloke / yasaklama, çalınan hesap, şifre unutuldu ve hiçbir şekilde ulaşamama durumları ve dahası için geniş bir destek yer aldığını düşünüyoruz. Tabi Türkiye kullanıcılarında dil sorunu nedeniyle biraz zor iletişim sağlanacaktır.
Zoom iletişim saatleri olarak haftanın 7 günü hizmet verildiği resmi sayfasında yer aldığını belirtelim.
Daha önce hem EBA hem bu program için hazırladığımız sorun çözüm yazılarımız oldu. Karşımıza çıktıkça yenilerini hazırlıyoruz ve çoğunda ya kapat aç ile ya farklı bir hesapla test edilerek geçici bir çözüm sunulmuştur. Yoğun saatlerde her daim çeşitli hatalarla karşılaşılıyor. Bu COVID nedeniyle eğitim sisteminin bu şekilde devam etmesiyle her zaman karşılaşılacaktır.
Zoom iletişim önceliği
Zoom teknik destek ekibi öncelik sınıflandırması:
1- Acil: Çalışmayan hizmetlerde ciddi şekillerde yazılımda ve ağ tarafında yaşanan olumsuz gelişmeler. Uygulama işlevselliğini yitirecek şekilde hal alması durumlarında her saat diliminde müdehale edilmekte.
2- Yüksek öncelik: Yetersiz performans gösterime neden olan tüm arızalarda kısmi olarak ya da geçici bir çözüm üretilmesi. Makul ölçülerde çaalışma saati dışında da ek bir kaynakla destek verilmesi.
3- Normal öncelik: Performansı bozmayacak şekilde yaşanan gelişmeleri çalışma saatlerinde genel kaynaklarla çözme veya geçici çalışmanın sağlanması.
4- Düşük öncelikli durumlar: Müşterilerin, kurumların ve kullanıcıların yardıma ihtiyacı olduğu durumlarda operasyon birimi üzerinden yardım ve bilgilendirme amaçlı verilen hizmet. Bu da normal bir çalışma saatlerinde destek verilen bir hizmettir.
Zoom meeting iletişim bilgileri buraya kadar.