Türkiye teknoloji haberleri Türkiye teknoloji haberleri
  • Anasayfa
Teknoloji Haber
  • Künye
  • İletişim
Pazartesi, Kas 3, 2025
Teknoloji HaberTeknoloji Haber
Yazı Tipi BoyutlandırıcıAa
Arama
  • Teknoloji
  • Android
  • Apple
  • İnternet Destek
  • Teknik Bilgiler
  • Sorular
  • Hakkımızda
    • Gizlilik Politikası
    • Künye
    • İletişim
Turkcell TV+ zaman senkronizasyonu hatası oluştu
Sorular

Turkcell TV Plus Zaman Senkronizasyonu Hatası Oluştu

Türkiye teknoloji haberleri
Teknoloji Haber - Müşteri Hizmetleri
Yorum yapılmamış
Son güncelleme: 11 Mayıs 2025
4 Minimum Okuma

Turkcell TV Plus NTP zaman senkronizasyonu “Bağlantı istek zaman aşımına uğradı” hatası, çoğunlukla evde TV+ cihazı kullananlarda ortaya çıkmaktadır.

teknoloji haberleri iletişimteknoloji haberleri iletişim

TV+ Ready NTP zaman senkronizasyonu hatası veya “İstek zaman aşımına uğradı” uyarısı, genellikle Turkcell’in sistemleriyle ilgili durumlardan kaynaklanmaktadır.

Bu sorunun; yazılım tarafında, sunucularda ya da Turkcell’in verdiği cihazdan kaynaklanan problemler nedeniyle oluştuğunu düşünüyoruz. Tabii ki, bu konuda net konuşabilmek için bazı testlerin yapılması gereklidir.

Unutmadan belirtelim; başka kullanıcılarda da bu sorun var mı diye araştırmanızı öneririz. Özellikle aynı bölgede başka kullanıcılar varsa, onlara danışmanızda fayda olabilir. Şu an yaşanan genelde veya bazı bölgelerdeki kullanıcılarını etkileyebilir.

Turkcell TV senkronizasyon hatası

Altyazı zaman senkronizasyonu, Turkcell TV cihazlarında anlık yaşanan aksaklıklarda ortaya çıkan kronik bir durum diyebiliriz. Bazı kullanıcılar, ne yapılırsa yapılsın sorunun devam ettiğini belirtse de, ne yapıldığının tam olarak bilinmediği gerçeğini göz önünde bulundurmak gerekir.

teknoloji haberleri iletişimteknoloji haberleri iletişim

Set-top box’ın yeniden başlatılması yerine, biz cihazın fişinin çekilmesini ve internet bağlantısının kapatılıp yeniden açılmasını öneriyoruz. Burada da DNS kaynaklı sorunların yaşanma ihtimalini göz ardı etmiyoruz.

“Çok sık çıkıyor” şeklinde şikayet bırakan kullanıcılara, arıza kaydının ardından geçici bir çözüm sağlandığı belirtiliyor. Bu noktada, bizim aklımıza cihaz üzerindeki bazı değerlerde yapılan değişikliklerin daha sonra sıfırlanması ya da başka bir sebeple eski haline dönmesi ihtimali geliyor.

Ayrıca, kayıt bırakan kullanıcılar, internet hizmetini aldıkları firmadan port değişimi talep edebilirler.

Turkcell TV Plus zaman senkronizasyonu hatası oluştu
NTP zaman senkronizasyonu hatası oluştu

TV Plus istek zaman aşımına uğradı hatası ve diğer hatalar

Yapacaklarınız, daha önceki önerilerimizin benzerleri olacaktır. Çünkü sorunlar çoğunlukla aynı sebeplerden kaynaklanmakta ve kesin çözüm için bazı şeylerin netleşmesi gerekmektedir.

teknoloji haberleri iletişimteknoloji haberleri iletişim

İlk denenecek adımlar önemlidir.
Fişlerin çıkarılması. Modemin, televizyonun veya Turkcell TV+ kutusunun güç bağlantılarını kesip tekrar takınız.

Tarih seçeneğini kontrol edin.
Yanlış tarih ayarına sahip cihazlarda bağlantı sorunu yaşanabilir.

Başkalarında sorun olup olmadığını araştırın.
Eğer mümkünse tanıdıklarınıza sorun. Özellikle size yakın bölgelerde yaşayanların cihazlarında benzer problemler olup olmadığını öğrenmeye çalışın.

Hesabınızı başka bir cihazda deneyin.
Mümkünse farklı bir cihazda oturum açarak kontrol sağlayın.

Başka bir internet ağına bağlanarak deneyin.
Hem kablosuz bağlantı hem de mobil veri üzerinden ayrı ayrı deneyin.

TV+ çağrı merkezinden bilgi alın.
Gerekirse kayıt oluşturulmasını talep edin. Birebir görüşme halinde küçük bir inceleme yapılabilir. Net bir şey görülmezse sistemsel inceleme için kayıt bırakılabilir.

İnterneti test edin.
İnternet altyapınızda sorun olup olmadığını öğrenin. Bölgesel sorunları da göz önünde bulundurun. Mümkünse farklı kullanıcılarla iletişime geçerek test yaptırın. Aynı zamanda internet hız testini yapın. Birde kablolu ve kablosuz internete bağlanarak deneyin.

Şüpheli bağlantılar ve davranışlar kontrol edilmeli.
Sistem, bazı kullanıcıları şüpheli olarak algılayarak geçici kısıtlamalar uygulayabilir. Devam eden kullanıcılar daha uzun süreli engellerle karşılaşabilir.

DNS ayarlarını kontrol edin.
Eğer cihazda DNS tanımlama seçeneği varsa manuel olarak tanımlayın. Yoksa, modemin DNS ayarlarını değiştirip modem kapatılıp açıldıktan sonra test edin. Birden fazla DNS adresi ile deneme yapabilirsiniz.

Not: Manuel DNS tanımlamasından sonra modemi yeniden başlatmazsanız değişiklikler aktif olmayabilir.

VPN ile test edin.
VPN kullanarak da deneyebilirsiniz. Ancak yanlış hatırlamıyorsak, bu uygulama VPN ile çalışmayabiliyor.

Oturumu sonlandırın ve yeniden giriş yapın.
Hesaptan çıkış yapın, ardından tekrar giriş sağlayın.

Önbellek ve veri temizliği yapın.
Android TV veya TV Box kullanıcıları, uygulamanın önbellek ve verilerini temizlemelidir.

Uygulamayı kaldırıp yeniden yükleyin.
Yeni sürümde sorun yaşanıyorsa, eski bir sürümle de deneme yapabilirsiniz.

Duruma göre yeniden kurulum yapılabilir.
Gerekirse fabrika ayarlarına döndürün veya hard reset işlemi uygulayın.

Destek temsilcisi ile canlı işlem yapılabilir.
Eğer görüşme esnasında temsilci değerlerle ilgili işlem yapabiliyorsa, canlı destekle birlikte test gerçekleştirin. İnternet hattınızdan şüpheleniliyorsa alternatif bir bağlantı (örneğin telefonun mobil internetiyle kablosuz bağlantı) ile test yapılabilir.

Turkcell TV Plus NTP zaman senkronizasyonu hatası oluştu sorunu için önerilerimiz buraya kadar.

Türkiye teknoloji haberleri
YazarTeknoloji Haber
Müşteri Hizmetleri
Takip etmek:
Teknoloji alanında bir çok soruna yönelik çözüm odaklı içerikler üretmekte. Zaman zaman Teknoloji haberlerinin yer aldığı sitemizden destek hizmeti almak isteyen kullanıcıların içeriklerde yer alan müşteri hizmetleri ile iletişime geçmeleri gerekebilir.
Yorum yapılmamış

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Popüler Makaleler

Android telefonu yavaşlatmayan virüs programı

Android Telefonu Yavaşlatmayan Virüs Uygulaması

Teknoloji Haber
4 Minimum Okuma

Telefonun Şarj Soketine Su Kaçtı Ne Yapmalıyım?

Muhammed Hamza Erdem
11 Minimum Okuma
Sinyal yok veya Zayıf sorunu

TV Sinyal Yok Diyor Ne Yapmalıyım

Mustafa Kemal Erdem
14 Minimum Okuma
How to unblock someone on TikTok

TikTok Mesaj Engeli Kaldırma (6 Yöntem)

Mustafa Kemal Erdem
4 Minimum Okuma

Kapatılan Instagram Hesabı Nasıl Açılır 2 Adımda Çözüm

Mustafa Kemal Erdem
5 Minimum Okuma

Bunları da beğenebilirsiniz

reels görüntüleme sayısı
Sorular

Instagram Reels video izlenme sayısı görünmüyor

8 Minimum Okuma
Sorular

Instagram Hikayelerde Ses Çıkmıyor Gelmiyor

9 Minimum Okuma
Sorular

Adıma TikTok hesabı açılmış nasıl kapatılır

4 Minimum Okuma
Sorular

TikTok Davet Kodu Giremiyorum Hatası

7 Minimum Okuma

İletişim

Whatsapp Envelope Github-alt
Bu bir Yasal Uyarıdır. Sitemizdeki içeriklerin izinsiz kullanımı yasalara aykırıdır. İçeriğimizin izinsiz kullanımı durumunda yasal işlem başlatma hakkımızı saklı tutuyoruz. | Teknoloji Haberleri ve Müşteri Hizmetleri.​
  • Teknoloji haber
  • Instagram müşteri hizmetleri
  • Facebook müşteri hizmetleri
Tekrar hoş geldiniz!

Hesabınıza giriş yapın

Kullanıcı adı veya E-posta adresi
Şifre


Şifreni unuttun mu?