Turkcell TV açılıyor yazısında kalıyor veya TV+ Ready bağlantı kesiliyor açılmıyor sorunu ile karşılaşanlar için çağrı merkezi standart adımları uyguluyor.
Bir ara az da olsa kullanıcıların bazılarında çıkan “Bağlantısı kesildi” hatası çoğunlukla erişimlerde veya altyapı sorunlarında ortaya çıkıyor. Bazıları aylardır servisin geldiğini ve kalıcı çözüm sunamadığından bahsediyor. Rastgele çalıştığını söyleyenlerde oluyor ve burada eğer port gibi sorunlar yoksa cihaz değişimine gidilmesi gerekiyor. Daha çok evde TV+ cihazı kullanlarda yaşandığını duyuyoruz ama telefondan da yaşanabiliyor. Tabi telefonda çözümü daha basit oluyor.
Testlerden önce genelde veya bulunduğunuz bölgenin kontrol edilmesi gerekebilir. Kullanan başkalerı varsa sormanızı öneriyoruz.
Ağ bağlantısı kesildi ne demek?
Turkcell TV Plus ağ bağlantısı kesildi, normal şartlarda internet erişiminin olmadığı durumlarda ortaya çıkan uyarı metnidir. Genelde kopmalarda ve altyapı sorunlarında karşınıza çıkar. Buradaki durum ise ya dns probleminden ya da ip alınamama durumlarında ortaya çıkabiliyor.
Bir şeylere bakmadan önce başkalarında aynı problem var mı ve herhangi bir internet sorunları yaşanıyorum mu araştırınız. Müşteri hizmetlerinden yardım alırken binadan kaynaklı gibi söylemler olabiliyor. Test edilmesi adına yedek bir cihaz getirmelerini söyleyebilirsiniz.
Netleştirmek adına başka cihazın kullanılması gerekebilir. Bazılarının YouTube açılıyor ama TV Plus açılmıyor şeklinde yazdığını görüyoruz. Yani internetimle alakalı değildir demek istiyorlar. Lakin port ve dns gibi etkenlerin bu şekilde bir durumla karşı karşıya bırakabiliyor.
Turkcell TV+ ağ bağlantısı kesildi nasıl çözülür?
- Modeminizin ve cihazınızın elektrik fişini çıkarıp, biraz bekletip takıp ve yine bekleyerek test edilmesi.
- Uzun süre açık kalmasından dolayı.
- DNS veya ip sorunlarında işe yarayabiliyor.
- Herhangi bir güncelleme yapılmışsa kapat aç iş görebilir.
- Manuel modem içerisine dns tanımlaması yapılmasını öneriyoruz. Duruma göre eski haline çevirebilirsiniz.
- Güvenilir adreslerden yararlanınız.
- Farklı yerlerin adreslerini duruma göre ayrı ayrı test edin.
- Cihaz içerisinden ip tanımlaması yapılabiliyorsa işlem yapınız.
- Telefon veya evdeki kutudan.
- Çoklu cihaz kullanımlarında ip çakışması olma ihtimali için hem aralığı hem manuel tanımlama yapılmasını öneriyoruz.
- Hız testi yapınız ve kopma var mı servis sağlayıcından kontrol ediniz.
- Yetersiz hız, altyapı sorunu ve port sorunlarında incelenmesi için talep oluşturulabilir.
- Kablosuz erişimlerde başka ağa bağlanılabilir. Hatta mobil internet paylaştırılabilir. (Telefon içinde geçerli.)
Güncelleme Tarihi: 14 Haziran 2021, 23:18