Connected2.me müşteri hizmetleri şeklinde bir telefon numarasını soranlar için ne yazık ki sadece iletişim sayfası ve uygulamadaki talep gönderim seçeneği bulunmakta.
Öncelikle Connected2.me iletişim kanallarının yetersiz olduğunu belirtelim. Hesabınıza ulaşabiliyorsanız sorun değil gayet başarılı bir talep ekranı oluşturulmuş. Lakin erişim yapamayanlar için pek bir destek kanalı sunmamışlar. Örnek hesabınız çalındı ama nasıl iletişime geçeceğinizi büyük ihtimal bilemeyeceksiniz. Uygulamadaki şifre unut kısmından size sunacakları seçenekle devam edebiliyorsunuz.
Bu ağın ülkemizde pek fazla bir kullanıcısı yok. Ama COVID ile kullanıcı oranını arttırdığını söyleyebiliriz. Uygulamanın kolay bir arayüzü var ve hikayeler alanı da bulunmakta. Yani o kadarda sıradan olmadığını belirtelim. Kullanıma başladığınızda size çok sayıda kullanıcının bilgilerini ekrana getiriyor. Yüz binlerde kişinin hesaplarıyla karşılaşabilirsiniz.
Uygulamanın web sitesine baktığımızda yetersiz bir yardım kısmının olduğunu gördük. Ne bir talep oluşturma alanı ne de iletişim kısmı koyulmuş. Blog köşesinde ise yorumla destek istenilebilir. Tabi oraya bakan olursa belki cevabı yazılabilir.
Talep nasıl açılır diyenler sıralama şöyle:
- Hesabınıza girdiğinizde profil alanına geçin.
- Sol üst köşeye bakınız. Çark olana girin.
- En aşağıya gelin ve görüş öneri olan seçeneğe dokunun.
- Teknik, öneri veya şikayet olandan uygun olanagiriniz.
- Alt bir seçenek sunulabilir. Ekran görüntüsü ve açıklama sunulabilir.
- 085011111 ve farkı kanallarda yer alan numaraların resmi bir geçerliliği bulunmuyor.
- E-posta üzerinden görüşmek için [email protected]
Sosyal hesaplarından uygulamaya yazınız. Birde connected2.me/tr/help ve blog olan sayfaları da incelemenizi öneriyoruz. Belli başlı konular hakkında öneriler vermekte ve blog alanında ise herhangi bir güncel içerik üzerinden yorumla yardım isteyiniz.
Hesabına ulaşamayanlar için farklı cihazlardan ve internetle test edilmesi gerektiğini söyleyelim. Sık bir şeyler yaptıysanız geçici bir süreliğine giriş yapmanız izin verilmeyebilir. Örnek takip ve yorum atamak gibi.
E-posta doğrulamasının yapılmadığı durumlarda belki bazı alanlara erişiminiz olmayabilir. Hatta erişimde problem yaşayanların destek almaları için bu adresin doğrulaması şartı bulunabilir.
Güncelleme Tarihi: 24 Aralık 2020, 21:27