Turkcell TV Plus giremiyorum oturum açarken işleminiz gerçekleştirilemedi hatası ara ara çıkmakta. Burada bazen uygulamanın arayüzü bazen güvenlik sebep olabiliyor.
TV Plus uygulamasını açarken “İşleminiz gerçekleştirilemedi” hatası alanların çoğu peş peşe aynı uyarıyı almakta. Tekrar dene yazana tıklandığında aynı yazı geliyor ve çıkış yap butonuna bastığınızda ise yeniden üye girişi yapmanız gerekiyor. Buna benzer bir mesajla daha önce karşılaştık ve bunla o farklı diyebiliriz. Bazılarında tekrar veya tamam dendiğinde sorun çözülüyordu.
Gözlemlediğimiz iki türlü problemin olduğunu düşünüyoruz. Birincisi belli bir zaman geçtiğinde veya cihaz açık kaldığında uygulamay girdiğimizde çıkabiliyor. Diğeri ise aşırı yoğun kullanım zamanlarında çıkması. Bu arada yeni sürümle yenilenen arayüz biraz donanım gereksinimini yükseltebiliyor. Bunların dışında ön görümüz aşağıdakilerin incelenmesi olacak.
İnceleyelim sonra deneyelim. Bunlara bir göz atınız:
- Cihaz saatlerce veya günlerce açık kaldı ise fişi çekilecek bekletilerek test edilecek. Kumandadan kapatmanız çözüm sağlamıyor.
- Modemde çok zamandır kapatılmadı ise kapatınız.
- Çoklu oturumlardan kaynaklı problem çıkabiliyor. Bazılarının oturumu kapatılabiliyor.
- TV Plus güncellemeden sonra açılmıyor problemiyle karşılaşılabilir.
- Oturum süresiyle alakalı durumlarda ve cihaz uyumlulukla alakalı sıkıntılarda.
Evet bunların incelenmesi gerekmekte. Belli zamanlarda yapılan iyileştirmelerde genelde ve bölgelerde ara ara sıkıntı çıkarabiliyor. İnternet hızında düşüş olması veya çok sayıda cihaz interneti kullanması buna sebep olabiliyor.
TV+ çıkış yapınız ve hızlı giriş kullanılarak anında oturum sorununu çözebilirsiniz. Ama böyle bir durumla bir iki haftada bir kaç kez karşılaşılabiliyor. Duruma göre şifre değişiminin yapılması geçici bir çözüm sunabilir.
Diğer bir mesele ise uygulama sürümünde sıkıntı yaşanması. Böyle durumlarda eski sürümlerden bir kaçının denenmesi gerekmekte.
Vermiş olduğunuz bilgiler için teşekkür ederim