Samsung başka bir hesap tarafından kilitlenen bir not açılamaz sorunu birçok Samsung kullanıcısını etkiliyor.
Telefonunu Samsung Account’a bağlamaya çalışan bir hesap sahibi gerekli bağlama işlemini yapmış. Ancak, kilitli bir dosyayı açmaya çalışırken farklı bir hesaba kilitlenmiş Samsung notu açılamıyor hatası ile karşılaşmış. Buradaki sorun açıkça belli ancak bazı kullanıcılar her ne yaptıysalar bir türlü bu kilidi açamamış. Hatta Samsung destek birimi dahi uzaktan bilgisayarlarına bağlanmış ama sorunu çözememiş. Burada izlenecek temel adım ya ilgili hesabı bulup gerekli erişimi sağlamak ya da kullanıcı bu hesabı biliyor ama erişim sağlayamıyorsa, Samsung destek birimi tarafından şifre sıfırlama işleminin başlatılması.
Yardım taleplerine şöyle bir baktım da, kullanıcı yeni telefona notları aktarmış ama kilidi açamamış. Esasında, kilit eski telefondaki hesap ile açılmalı ve sonrasında yenisinde kullanılmalıdır. Malum daha güvenlik önlemlerinin ne anlamı kalır.
Başka Bir Hesap Tarafından Kilitlenen Bir Not Açılamaz Ne Demek?
Samsung kullanıcısının daha önce başka bir cihazda kilitlediği notu farklı bir cihazda açmak için yaptığı deneme sonucu çıkan uyarıdır. Kısaca, eski telefondaki bilgileri yeni telefona aktardıktan sonra karşınıza çıkan güvenlik mesajı.
Bu uyarının temelde çıkış sebebi, eski cihazda uygulanan notlar şifre açılmadan yeni cihaza taşınmasıdır.
Başka Bir Hesap Tarafından Kilitlenen Bir Not Açılamaz Ne Yapılmalı?
Bazı şifrelemelerde notlar yeni cihaza aktarıldığında gerekli şifre girildiğinde notlar açılır. Bazı modellerde mevcut Samsung Account hesabı kullanılması gerekir.
1- Samsung Account hizmetinden oturum açın ve sonra Not Defteri olan yere giriş yapın. Ayarlardan şifre sıfırlama için Account üzerinden oturum aç şeklinde bir yazı çıkabilir. Oradan sıfırla butonu ile sorunu çözebilirsiniz.
2- Eski cihazdaki Account hesabını yeni cihazda kullanın. Sonraki adımlarda ya şifre sorulur ya sorulmadan notlar açılır.
3- Yeni cihaza Account hesabını aktardınız ama şifre hatalıysa, tarayıcı kullanarak Account şifresini girip oturum açıp kontrol edin. Şifre hatalı olanlar web üzerinden sıfırlamayı başlatabilir.
4- Eski cihaz hale duruyorsa, notlardaki şifreyi oradan pasif yapın.
5- Eski cihaz sıfırlanmışsa, yine de Account hesabınızın oturumunu eski cihazda açıp notları kontrol edin. (Gmail, Yahoo veya Hotmail)
6- Samsung ile iletişime (https://www.samsung.com/tr/support/remoteservice) geçmeye çalışın. Uzak bağlantı için bir bilgisayar gerekecektir. Sonrasında duruma göre sıfırlama veya hesap kaldırma gibi başvuruları değerlendirirsiniz.
Samsung Destek Yetersizliği
Destek talebi açtınız ya da canlı destek hizmetinden yararlanmanıza rağmen sorununuz çözülmediyse, hesapta kullanılan e-posta hesabınızı biliyorsanız bunun üzerinden izlenilecek adımlar var.
Net bilmiyoruz ama kayıtlı maile erişiminiz varsa ve faturanız varsa, Samsung size yardımcı olmak için elinden geleni yapmalı.
Not: Samsung şifreli not nasıl kaldırılır ya da notlardan şifre kaldırma şeklinde yapacağınız aramalara zaman zaman fake sonuçlar çıkabilir. Güvenilmeyen siteler ve yerlerden destek hizmeti almayın. Kredi kartı veya şifrelerinizi paylaşmayın.
Samsung başka bir hesap tarafından kilitlenen bir not açılamaz hatasına yönelik öneri haberimiz buraya kadar. Teknoloji haberleri olarak zaman zaman teknik makaleler yayınlıyoruz. Bu bilgiler genelde denediğimiz ya da araştırdığımız konular üzerinden hazırlanmaktadır.