Instagram hesap açamıyorum “üzgünüz kaydını yapamadık. Lütfen bağlı olduğundan emin ol ve birazdan tekrar dene” hatası karşıma çıkıyor. Uygulamadan üye olamıyorum sorunu yaşıyorum diyenler var mı? Daha yeni iPhone telefonda hesap açarken karşımıza çıktı. Ne kadar denediysek sürekli aynı mesajla karşılaştık. Uyarının çözümü nasıl olacağına dair içerimizde önemli önerilerimiz olacak.
Şimdi biz mevcut hesabımızdan çıkıp yeni hesap aç olan seçenekle ilerledik. Gerekli alanların bir kısmı otomatik dolduruldu ve kullanıcı adı seçtikten sonra hesap oluşturma sırasında karşımıza instagram üzgünüz kaydını yapamadık hatası çıktı. Araştırdığımızda kapatılan hesabı tekrar açmak istenildiğinde aynı şeyle karşılaşanlar olmuş. Kapatılmadan kasıt kullanıcının kendisinin kapattığı ve bu hesap içerisinde kullanılan oturum açma seçeneklerinin tekrar kullanıldığında aldığı uyarı bu olmuş.
Kısaca yukarıdaki anlattığımız her iki durumunda sonucu ağın belli sebeplerden ötürü buna izin vermediğini anlıyoruz. Israrla deneyenlerin tekrardan aynı sonucu elde edeceğini düşünüyoruz.
Hesap açarken üzgünüz kaydını yapamadık sorunu
Üzgünüz hatası neden çıkıyor şeklinde benzeri sorular gelebiliyor. Uyarı metinlerinden bazıları birbirine benzeyebiliyor. Lakin dönem dönem değişimlere uğrayabiliyor. Kronik denilen problemlerde standart bir kalıp uygulanır ve verilen tepki güvenlik kısmından dolayı karşınıza çıkar.
Olası sebeplerin incelenmesi için şunlara bir bakınız:
- Kullanılan adın alınmasında sıkıntı çıkıyor olabilir. Başka bir adla deneyin.
- Kapatılan hesabınızda kullandığınız bilgilerle açmaya çalışıyorsanız birde başka bilgileri kullanın. (Mail, bağlı başka ağ ve telefon)
- İnternet ve uygulamadaki çıkabilecek arızaların göz önüne alınmasını öneriyoruz.
- Bilgisayardan açmaya çalışınız.
- Tarih kısmında yanlışlık varsa işlemlerde problem çıkarabilir.
- Ülke kaynaklı arızaların yaşanması.
- Şüpheli olarak algılanma olasılıklarında bağlantının ve cihazın değiştirilmesi gerekiyor.
- Tehdit olarak görülme durumları yaşanabilir. Fazlaca yanlış girilen bilgiler, şifre ve farklı yerlerde yapılan denemeler.
Listeyi uzatabiliriz ama gerek olmadığını düşünüyoruz.
Uygulama hatalarında yapacağınız
- Uygulamaya getirilen güncellemelerin sorun çıkarması. (Kaldırın yeniden kurun. Devam ederse eski sürümü kurunuz)
- Yazılımdan kaynaklı uyum sorunlarında varsa yeni güncellemelerin kurulması gerekir. Yoksa yine eski olanlara bakılacak.
- Yüklü olan başka bir uygulamada görülen olumsuzlukların sebep olması. Sonradan kurulanları inceleyin.
- Google servislerinde yaşanan bir şeylerin buna neden olma olasılığına bakınız. Artı instagram tarafında bir sorun var mı bununda araştırılması gerekiyor.
Telefon tarafında çıkan olumsuzluklar
Yukarıdaki belirttiğimiz husus burada da geçerlidir. Yazılımın güncellemesiyle yaşanan aksaklıklar görülebilir. Bazen kapat açla çözülürken bazense sıfırdan yazılımın tekrardan kurulması gerekebilir.
Önemli bir deneme yöntemi ise cihazın ayar kısmından yapılmakta. Tarih kontrol edildikten sonra aşağıdakini uygulayınız.
Uygulamadaki alana telefondan girin ve instagram’ a tıklayın. İçerisindeki seçeneklerden önce önbelleğin çalıştırılması ve sonrasında veriler kaldırma butonuna basıp test etmenizi öneriyoruz. Diğerini en son denersiniz.
Tarayıcı kullanarak işlem yapanların ek olarak hesaba kaydolurken kullandığı bilgilerinden değiştirilip denenmesi belki işe yarayabilir.
Son olarak bir gün geçmesini bekleyin ve denedikten sonra talep gönderiminde bulunabilirsiniz.