Bilgisayardan Huawei HiSuite bağlanmıyor hatası alanların çoğunun yaşadıkları hep aynı olmakta. HiSuite yüklenmiyor ve bazen de yarıda kesilebiliyor.
HiSuite, bilgisayar yardımıyla rehber, fotoğraflar ve mesajlar gibi hemen hemen tüm verilere erişim yapmayı sağlayan Huawei’ nin resmi yazılımıdır. Cihazınızı PC’ ye yedekleyip ve istediğinizde geri yüklemeyi başlatabilirsiniz. Birde çıkan güncellemelerde kurulum sorunu çıktığında yine bu yazılım devreye giriyor.
Veri transferinde şöyle bir adım yer alıyor:
- Telefonun ayarlarında bulunan “HDB” bulunuz ve kullanımına izin veriniz.
- Bağlanırken erişim izinlerine yine izin verilecek.
- HiSuite uygulamanın yüklü olduğu cihazdan açtığımızda 8 haneden oluşan onay kodu bilgisayara girilecek.
- Şimdi bağlan yazanla işlemlere başlayınız.
Bağlantı yaptığınızda mesajları okuma ve göndermeyi aynı panalden yapabilirsiniz.
HiSuite bağlanmıyor ise;
- PC’ ye gerekli izinlerin verildiğinden emin olunuz.
- Sürücü desteğine ihtiyaç varsa araştırınız. (Windows 10 otomatik algılayacaktır)
- Kullanılan sürümlerin güncel olduğundan emin olunuz.
- USB kablonuzun sağlam olduğundan, varsa başka kabloyla ve farklı portta denemeyi unutmayın. Gerekirse elinizde varsa başka PC ile kontrol edelim.
- U. hata ayaklama adlı seçeneğin cihazdan açılmasını öneriyoruz.
- Her iki tarafta yüklü antivirüs tarzı korumalar varsa kısa süreliğine pasif yapılsın.
Gelelim PC tarafındaki sistem sorunlarına. Giriş portlarının problemli olması veya driver yüklemesine ihtiyaç duyabiliyor. Aklımıza gelen nedenlerin hepsini yazmak istemedik. Çünkü çoğunun çözümünde sistem geri yüklemenin başlatılması işe yaradığını görüyoruz.
Cihazın algılanmasında önemli rol sürücülerin yüklü olmasından geçer. Normalde başlıkta bulunan program yüklendiğinde otomatik bunların kurulumu gerçekleşiyor. Yani paketin içerisinde bu da yer almakta. Lakin pek görülmese de !’ e düşebiliyor. O zamanda manuel denenebilir veya programının kaldırılarak tekrardan kurulmasının işe yaradığını görebilirsiniz.
Huawei yazılım yüklenmiyor probleminde cihazınızdaki boş alanın kontrol edilmesini, internet hızının ve farklı nedenlere bakılmasını söyleriz. Sonrasında ise HiSuite yardımıyla işleminin yapılabileceği önerisinde bulunuruz.
Güncelleme Tarihi: 05 Mart 2021, 16:53