e-Devlet şifre gelmiyor, mobil imzayla giremiyorum, eski telefon numarasını kaldırma ve telefon numarasına e-Devlet kod gelmiyor gibi sorunlar için e-devlet müşteri hizmetleri.
Ülkemizde resmi çok sayıda işlemler son çıkan güncellemeler ile artık Turkiye.gov.tr’ den yapılabilmekte. Bu hizmetler için ilgili kuruma gidip sıra alıp beklemek yerine internet üzerinden e-Devlet hesabınıza girip kolayca zahmetsiz işlem yapabilirsiniz. Trafik cezalarını veya adli durularda mahkeme bilgilerini e-devlet uygulamasıyla hızlıca yapabilirsiniz.
e-Devlet şifre sıfırlama sorunu, e-imza ile giriş sorunu, mobil imzayla erişim hatası, e-devlet giriş sorunu ve tüm soru / sorunlar için e-Devlet şikayet hattı veya e-devlet iletişim adresleri kullanılabilir.
Öneri iletşim kanallarından tüm hataları ve sorunları iletebilirsiniz. İsterseniz e-Devlet şifre yenileme işlemini PTT şubelerinden de yapabilirsiniz. Normalde resmi sitesinde var ama güvenlik sorularına erişim yapılamıyorsa şubeye gitmeniz gerekebilir.
İşlem yapmadan önce ilk resmi yardım sayfasını inceleyiniz. Sorun iletişimi içinde açıklamayı tam yapmadan göndermeyiniz.
e-Devlet iletişim bilgileri
- e-Devlet iletişim numarası 160
- e-Devlet e-posta adresi [email protected]
- e-Devlet iletişim formu turkiye.gov.tr/iletisim?iletisim=Formu
e-Devlet şikayet hattı yani e-devlet çağrı merkezi üzerinden yapılabilecek işlemlerde güvenlik teyidi gerekebilir. Hesap işlemleri için yasal sahibinin aranması istenebilir. Genel hataları ve alınan uyarıların ne anlama geldiğini sormak için bilgi alabilirsiniz.
Güncelleme Tarihi: 10 Şubat 2019, 17:18