Uygulamayı açtığınızda sürekli Disney Plus bir sorun oluştu hatası alanların olası temel sebepleri yazı içeriğimizde anlatmak istedik. Disney + hata kodu 83 şeklinde bir koda sahip uyarılar için çözüm daha kolaydır.
Geceye doğru oluşan hata kod 83, Disney Plus uygulamasını açtığımızda sürekli karşımıza çıktı. Kontrol ettiğimizde bizdeki olası sebebi internet bağlantımızla alakalıydı. İki olası sebebi vardı. Biri internetle alakalı bağlantı sorunlarından kaynaklı olduğunu düşünürken diğer sebep ise farklı bir bağlantı kullanarak giriş yapmaya çalışmamız.
Disney Plus bir sorun oluştu sorunu çıktığında yaptığımız araştırma ile karşımıza çıkan başka hata kodları olduğunu gördük. Örnek hata kodu 403 yani sunucu erişim sorunları. Diğer uyarı hata kodu 93 olarak karşılaştık. Bu koda yönelik gerekli açıklamayı başka bir haberimizde yayına alacağız.
Disney Plus hata kodu 83 ne demek?
Hizmetin resmi web sitesinde yer alan bilgiye baktığımızda cihaz uyumsuzluğundan ve bağlantı sorunundan söz edilmekte. Kesin hangisinden alakalıdır bilemiyoruz ama aşağıya eklediğimiz nedenlerden biri olma olasılığı yüksek.
Disney Plus hata kodu 83, uygulamayı çalıştırdığınız sırada erişime izin verilmeyen oynatma veya bağlantı sorunlarından biri ile açıklanıyor. Net bir sebep olmamakla birlikte hem uygulama tarafındaki yaşanan olumsuzluklarla açıklanacağı gibi aynı zamanda o an çıkan bağlantı problemlerinden de alakalı olasılıklar var.
Disney Plus bir sorun oluştu olası sebepleri neler?
Yazdıklarımız bununla sınırlı değil olası nedenlerden en olası sebep şunlar:
- Desteklenmeyen cihazlardan biri ile erişim yapılması.
- Uygulama sürümünün eski olmasından alakalı sebepler.
- Cihazın işletim sisteminin çok eski olması sebebi ile uyum sağlamaması.
- Uygulama dışında video oynatıcı kullanılması veya tarayıcı ile işlem yapılması.
- İnternetiniz aşırı yavaş olması.
- Yurt içi veya dışında sorun yaşanması.
- Uygulamanın problem çıkarması. Bu geliştirici tarafında olası arızalarla alakalıdır.
Disney Plus bir sorun oluştu ve geneli için çözüm
Bir çok etkenden biraz önce söz ettik. Bunların kontrol edilmesinden sonra atacağınız adımların bir çoğu zaten olası sebeplerde yazılmıştır. Biz yine her zaman olduğu gibi çözüm başlığı altında başka önerilere de yer vereceğiz.
Bizim kullandığımız cihaz Android TV Box ve ilk defa bu hizmette böyle bir şeyle karşı karşıya kaldık. İlk defa karşılaşanlar için önerimiz en son neler yaptığınızı düşünün.
Şu adımları atmanızı öneriyoruz:
- Kullandığınız cihazın fişini çıkarıp biraz bekletip takın.
- Cihazın tarihini ve boş alanı kontrol edin. Bu iki neden bir çok uyarının çıkmasına neden oluyor.
- Bağlandığınız internete bakın. Varsa başka bir WiFi ağına bağlanın. Bu telefonun interneti dahi olmasında mahsur yoktur.
- Güncellemelerin yapılıp yapılmadığına bakın.
- Eski model cihazlarda yeni sürüm çalışmadığında veya sorunlu çalıştığında eski uygulama sürümlerine bakılması önerilir.
- Farklı kullanıcıların yaşayıp yaşamadığını araştırın.
- Başka bir cihazlar, bilgisayarla veya mobil cihazla denenmesi önerilir.
Android cihaza sahip olanların uygulamalardaki alandan Disney uygulamasına dokunup ve içerisindekileri çalıştırmalarını öneriyoruz.