GSM numarası bulunamadı. GSM numaranızın kaydedilmesi için lütfen en yakın Denizbank şubesi' ni ziyaret ediniz ne demek diyenlere hazırladığımız yazımızı iyi okuyunuz.
Denizbank GSM numarası bulunamadı, hesaba kayıtlı telefon numarasının güncellenmesi için internetten alışveriş yaparken ödeme yapılamıyor ve GSM numarası bulunamadı hatası veriyor. Bu durum bir sorun olarak algılanıyor ve çıkma nedenlerinden bahsedeceğiz.
Öncelikle numara değiştirme işlemi ve numara güncelleme işlemini sadece bankaya giderek yapabilirsiniz. Müşteri hizmetlerini aramanız ne yazık ki işe yaramayacak. Sanırım imza gerekli oluyor ve alınan bu uyarıda ya belli bir yıldan sonra verilerin güncellenmesi için ya da şüpheli davranış durumlarında gerekli olabiliyor.
- Numarayla ilgili bir işlem yaptınız mı? Operatör değişimi (Örnek Turkcell’ den Türk Telekom operatörüne) ya da hattın kapanması / askıya alınması gibi.
- Uzun yıllar hesap güncellenmesi yapılmamışsa gerekli olabilir.
- Ödeme sırasında algılanan bir olumsuz durumda güvenlik onayı için yönlendirilebilir.
- Ekli numaranın kullanım süresi dolmuş olabilir. Şifrelerde olduğu gibi belki bunun içinde yenileme önceliği eklenmiş olabilir.
- Aynı bankada başka bir hesapla kullanılmaya çalışıldığından eskisinden çıkarılmış diyebiliriz
Bazı müşterilerin çağrı merkezini arayarak şikayet kaydı oluşturduğunu görüyoruz. 3 Gün içerisinde veya banka şubemize gitmeniz gerekiyor cevabı ile karşılaşıyorlar. Bulunduğu yerde yakın bir şube olmayanların tepki gösterdiğini görüyoruz.
Ek bilgi içinde şunu belirtelim bazen sistemden kaynaklı problem yaşanabiliyor ve inceleme talebini iletebilirsiniz. Ama dönüş ne zaman olacağı net belli olmayabiliyor. Durumunuza göre gün içerisinde bir kaç kez inceleme talebini tekrarlayınız. Hızlandırma açısından öne alınabilir.
Güncelleme Tarihi: 13 Kasım 2020, 00:46