Türkiye teknoloji haberleri Türkiye teknoloji haberleri
  • Anasayfa
  • Türkçe
    • Türkçe
Teknoloji Haberleri
  • Künye
  • İletişim
Cumartesi, May 17, 2025
Teknoloji HaberleriTeknoloji Haberleri
Yazı Tipi BoyutlandırıcıAa
Arama
  • Anasayfa
  • Türkçe
    • Türkçe
Bizi takip edin
yolcu check-in için uygun değil ne demek
Sorular

Ajet Yolcu Check-in İçin Uygun Değil Ne Demek

Mustafa Kemal Erdem
Son güncelleme: 3 Ekim 2024 05:04
Mustafa Kemal Erdem
8 ay önce
Yorum yapılmamış
4 Minimum Okuma
Paylaşmak

THY / Ajet yolcu check-in için uygun değil hatası ile dün karşılaştık ve ara ara yarım gün kadar deneme yaptık. Bu uyarının temelde çıkmasının birçok nedeni var ama bizdeki durum biraz farklıdır.

teknoloji haberleri iletişimteknoloji haberleri iletişim

Anadolu jet şimdiki adı Ajet, isim değişikliği yanı sıra yönetim tarafınızda ayırdı. Türk Hava Yolları yönetiminden ayırılan ve taşeron hizmetle devam eden şirket hizmet kalitesini biraz bozdu. Uçuşlarda yaşanan sorunlar ve hizmetteki sorunlar 2-3 aydır fazlalaştı.

İçindekiler
Yolcu Check-in İçin Uygun Değil Neden Çıkar?Yolcu Check-in İçin Uygun Değil: Uygulama SorunlarıYolcu Check-in İçin Uygun Değil: Yolcu SorunuSefer İptalleri ya da Uçuş Saatlerinde Değişim

Yolcu check-in için uygun değil, Ajet koltuk seçimi işlemini başlatırken karşımıza çıktı. Yolcu seçimi ekranındaki kutucuk işaretleniyor ve ! simgesine dokunduğumuzda başlıktaki uyarıyı aldık. Buradaki durum yolcu ile alakalıdır ve nadir genelde görülmekte. Aşağıda buna neden olacak birden fazla sebebi sizlerle paylaşıyoruz. Bu uyarı THY ve Pegasus uygulamasında çıkıyor mu henüz bilmiyoruz.

Yolcu Check-in İçin Uygun Değil Neden Çıkar?

Şu an bizdeki durum, şirketin seferlerdeki değişiklik nedeni ile bize sunulan değişim hakkını kullanmamız kaynaklıdır. Burada biz seferi değiştirdik ve daha sonra tekerlekli sandalye girişini yaptığımızdan sonra oraya atanan koltuk harfi kaynaklıdır. Koltuk numarası verilmedi ama koltuk harfi verildi. Örnek D olarak belge düzenlendi ve check-in bilet değişikliği sırasında açılmadığından o an genel bir atama yapıldı.

Ajet yolcu check-in için uygun değil uyarısının olası çıkma nedenleri şöyle:

teknoloji haberleri iletişimteknoloji haberleri iletişim
  • Sefer değişikliği veya rötar nedeni ile oluşan durumlarda sık olmasa da yaşanabiliyor.
  • Biletleme yapılan ortamdan alakalı ya da uygulamada sorun olabilir.
  • Yolcu ile alakalı bazı durumlarda ortaya çıkabilir.
  • Daha önce işlem yaparken bir hata oluştu ve daha sonraki denemelerinizde bu uyarının çıkma durumu. Esasında hata verdiğinde koltuk seçim işlemi gerçekleşmiş olabilir.
  • Koltuk seçimi sırasında uygulamadan geri seçeneğini kullandıysanız büyük ihtimal yarıda işlem kesildiğinden dolayı bu sorun oluştu.
  • Pek duymadık ama olma olasılığı olan bir durumda şüpheli olarak görülen hareketler. Güvenlik sistemi devreye girdiğinde sonraki adımlar kısıtlanabilir. Burada başka bir internete bağlanılarak deneyin.
  • Koltuk seçim süreniz dolmuş olabilir ya da otomatik atama yapılmış olabilir.
  • Uygulamada sorun yaşayanlar birde tarayıcı kullanarak işlemleri yapsın.
  • Ajet uygulamasının güncel olmaması veya cihazla uyum çalışmaması.
  • İşlem yaptığınız cihazın tarih ayarı yanlışsa bu sorun yaşanabilir.
Ajet yolcu check-in için uygun değil ne demek

Yolcu Check-in İçin Uygun Değil: Uygulama Sorunları

Aşırı deneme yapanlar uygulama tarafından bir süreliğine engellenir. Bir ihtimal burada da böyle bir şey yaşanmıştır. İnternetin veya cihazın engellenmesinde başka cihaz ve bağlantı ile denenir. Baktınız durum aynı, bu seferde hiç işlem yapmadan beklersiniz. Bir saat içerisinde tekrar deneme yaptınız ve hala sorun varsa, ya müşteri hizmetlerini ararsınız ya da alternatif kanalları kullanırsınız.

Yolcu Check-in İçin Uygun Değil: Yolcu Sorunu

Yolcunun işlemleri kısıtlanmışsa veya eksik bir şeyler varsa, şirketin çağrı merkezi aranır ve duruma göre inceleme talep edilir. Aşırı denemeler yapılmışsa, sistem tarafından bir süreliğine ya da o işlem için genel kısıtlama uygulanmış olabilir.

Sefer İptalleri ya da Uçuş Saatlerinde Değişim

Uçuş seferlerinde herhangi bir değişimde bu tarz olumsuz işler başınıza gelebilir. Biletmeyi yaparken hava limanındaki görevli ile gerekli işlemler tamamlanabilir. Ancak, bizdeki durum gibi bir durumla da karşılaşabilirsiniz. Sefer değişikliği için bir kaç ay önce mail atmışlar ve biz bu maili göremeden uçuş işlemlerini yaptırdık. Biletlemeyi yapan görevlide ya dikkatsizliğinden ya da iş bilmezliğinden dolayı bizi uyarmadan işlem yapmış. Bu durumun sonucu yapılan değişiklik ve tekerlekli sandalye girişi ile bu uyarı çıktı.

Not: Yaşadığınız tahmini bir sorun değil ve koltuk net olmasa da size atama yapıldı ama koltuk numarası net değil. Örnek, B olarak atandıysa bu bölümde sanırız 3 ya da 6 koltuktan biri sizindir.

teknoloji haberleri iletişimteknoloji haberleri iletişim

Sonraki haber: Ajet Aktivasyon Kodu Gelmiyor

YazarMustafa Kemal Erdem
Takip etmek:
Uzun yıllar teknolojiyle ilgili bir çok alanda çalışmış ve çalışma alanı ile ilgili gelişmeleri yakinen takip eden biri.
Yorum yapılmamış

Bir yanıt yazın

Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.

Popüler Makaleler

Oyunlarda Ekran Kartı Kendini Kapatıyor (Ekran Açılıp Kapanıyor)

Muhammed Hamza Erdem
7 Minimum Okuma

iPhone Bluetooth Açılmıyor Cihazları Görmüyor

Muhammed Hamza Erdem
4 Minimum Okuma

iPhone Video Çekmiyor (Kamerada Video Yok)

Teknoloji Haberleri
7 Minimum Okuma

Mi TV Box 4K ile 2ND Gen Arasındaki Fark Nedir?

Teknoloji Haberleri
6 Minimum Okuma

TikTok Davet Et Para Çekemiyorum Sorunu

Teknoloji Haberleri
6 Minimum Okuma

Bunları da beğenebilirsiniz

Facebook hesap nasıl kurtarılır?
Sorular

Facebook hesap kurtarma nasıl kurtarılır?

8 Minimum Okuma
Sorular

Google e-tablolarla not hesaplama

2 Minimum Okuma
Sorular

Turkcell TV+ Plus ağ bağlantısı kesildi hatası

3 Minimum Okuma
Instagram doğrulama kodu gelmiyor
Sorular

Instagram Onay Kodu Gelmiyor Nasıl Düzeltilir

6 Minimum Okuma

İletişim

Whatsapp Envelope Github-alt
Bu bir Yasal Uyarıdır. Sitemizdeki içeriklerin izinsiz kullanımı yasalara aykırıdır. İçeriğimizin izinsiz kullanımı durumunda yasal işlem başlatma hakkımızı saklı tutuyoruz. | Teknoloji Haberleri ve Müşteri Hizmetleri.​
  • Teknoloji haber
  • Instagram müşteri hizmetleri
  • Facebook müşteri hizmetleri
Welcome Back!

Sign in to your account

Kullanıcı adı veya E-posta adresi
Şifre


Şifreni unuttun mu?

Üye değil misiniz? Üye olmak