ZTE müşteri hizmetleri telefon numarası, Türkiye için aracı firmalar üzerinden ulaşılmaktadır. Markanın yaptığı anlaşma ile özellikle ZTE modem destek hattı, distribütör ve internet sağlayıcıları tarafından hizmet verilmektedir.


- Küresel ZTE destek hattı: +86 755 26771900
- ZTE şikayet hattı: +86 755-26770199
- ZTE e-posta: [email protected]
- ZTE yardım sayfası: https://support.zte.com.cn/support/h5index.aspx
- ZTE forum: https://support.zte.com.cn/support/topicality/TopicMain.aspx

ZTE Müşteri Hizmetleri İle İletişime Geçme
Yukarıdaki yardım sayfası bağlantısından “Support Request” (Destek Talebi) bölümüne geçin. Hesabınız varsa oturum açın, yoksa “Sign Up” ile devam edin. Hesap açma adımlarını takip edin ve sonrasında destek talebinizi gönderin.

Dönüşler, mail üzerinden yapılacaktır. Bu iletişim şeklini, ZTE ürün şikayeti veya destek hizmeti hakkında tercih edebilirsiniz.
ZTE Modem Kurulum Sorunları
ZTE modem kurulumunda yaşanan genel sorunların listesini aşağıya bıraktık. Bunların dışındaki sorunlarınız için bize yazabilirsiniz.
Modem kurulumundan sonra “Modem IP almıyor” sorunu:


- Modemi kapatıp biraz bekletin, ardından açıp bir süre daha bekledikten sonra tekrar deneyin.
- Altyapı sorunu olup olmadığını araştırın. DSL ışığı yanıyor ama internet ışığı yanmıyorsa, genelde “Modem IP almıyor” sorunu yaşanır ve bu durumda modem resetlenip yeniden kurulmalıdır.
Modemde “DSL ışığı yanmıyor” sorunu:
- Telefon hattını kontrol edin.
- Telefon kablosunda sorun olup olmadığına bakın.
- Telefon kablosunu doğrudan modeme bağlayarak deneyin.
- Varsa başka bir modemde deneyin.
- İnternet sağlayıcınızla görüşerek altyapı sorunu yaşanıp yaşanmadığını kontrol ettirin.
- Telefon kablosunda ek varsa kontrol edin. Aynı zamanda priz üzerinden hat geliyorsa, priz kontrolü de yapın.
- Modemi kapatıp açın, duruma göre reset atın.
Modemi kurdum ama internet yok sorunu:
- Modeminizi resetleyip yeniden kurun.
- Modem kullanıcı bilgilerinizin doğru olduğundan emin olun. İnternet kullanıcı adı ve şifrenizi, internet hizmeti aldığınız yerden doğrulayın.
- Modem kablosuz ayarlarının yapıldığından emin olun.
Tüm ışıklar yanıyor ama internet yok:
- Modemi fişinden çekip takarak yeniden deneyin.
- Kablosuz bağlantı yapıyorsanız, bir de ethernet kablosu kullanarak bağlantınızı deneyin.
- Birden çok cihazla deneyin.
- Manuel DNS tanımlayıp modemi yeniden başlatarak tekrar deneyin.
ZTE Hakkında Genel Bilgiler
ZTE, ülkemizde ve birçok ülkede uzun yıllar söz sahibi olmuş markalardan biridir. Kendi alanında küresel çapta teknoloji lideri arasındadır. Telekomünikasyon operatörleri yanı sıra, kamu, kurumsal ve bireysel tüketiciler dahil olmak üzere geniş bir pazara hizmet vermektedir.


ZTE, 1985 yılından günümüze kadar kendi alanında öncü bir rol oynayan, Çin merkezli teknoloji devlerinden biridir. Merkezi Shenzhen olarak bilinen ZTE, bir ekipman üreticisi olmanın yanı sıra çok fazla şeyleri temsil etmekte. Akıllı cihazlar, 5G, bulut bilişimi ve siber güvenliğe kadar geniş bir alanda yer alıyor.
ZTE’nin hikayesi, kendi halinde mütevazı bir kuruluşa sahip. Devlete ait olan bu şirket zamanla küresel bir teknoloji lideri sınıfına girdi. Bugün 160 ülkede faaliyet gösteren şirketin dünya geneline baktığımızda nüfusun dörtte birine hizmet veriyor. Şirket telekomünikasyon altyapısının omurgasını oluşturmakta.
ZTE şirketi, sadece teknolojik gelişmelere değil, aynı zamanda sürdürülebilirliğe de önem vermektedir. Dijital eşitsizliği azaltmaya ve toplumda olumlu bir değişim oluşturmak için çeşitli sosyal sorumluluk projelerine de katılmaktadır.

ZTE müşteri hizmetleri telefon numarası ve ZTE iletişim bilgilerinin yer aldığı yazımız buraya kadar.
İlişkili makaleler: Modem
Red magic 6 pro kullanıyorum premium mesaj ayarı yok bulamıyorum