Kuveyt Türk mobil bankacılık uygulamasını açarken beklenmedik bir sorunla karşılaşıldı. İnternet bağlantınızı kontrol ederek daha sonra tekrar deneyiniz P001 hatası.
Kuveyt Türk mobil bankacılık uygulamasına girerken şifreyi yazdıktan sonra “Beklenmedik bir sorunla karşılaşıldı. İnternet bağlantınızı kontrol ederek veya işleminiz gerçekleştirilemedi” sonra tekrar denenmesi istenebiliyor. Peki sorun nedir?
Bu tarz bir hatayla ayda bir iki kez karşılaşırsınız. Bugün çıkma sebebi bankadan kaynaklı bir çalışma olduğu yönünde. Yinede biz bu tarz durumlarda yapılması gerekenlerden bahsedeceğiz.
- Çoğunlukla banka uygulamasından kaynaklı oluyor
- Çok sık giriş çıkışlarda
- İnternet kopmalarında
- Bağlantı değişmesinde (wifi’ den mobil internet’e geçmesinde)
- Telefonda olası güvensizlik
- Telefonun tarihinin yanlış olmasından dolayı hataya düşmesi
- Uygulama yoğunluğu
- Sunucularında arıza
- Yazılım tarafında yapılan çalışmalar veya donanım
Bunun gibi sebeblerden hataya düşebiliyor.
Test için yapacağınız işlemler:
- Uygulamayı kapat aç
- Telefonu yeniden başlatılması
- İnternet bağlantı değişimi
- Farklı telefonla deneme
- Sık sık denemeden biraz ara verip sonra denemeniz
Güncelleme Tarihi: 23 Mart 2020, 16:31