Mi Xiaomi imei girerek garanti sorgulaması ve Xiaomi imei sorgulaması nasıl yapılır tüm detayını sizlerle paylaşacağız. Telefonun garantisi var mı ve devam ediyor mu?
Mi, açılımı “Mobil internet” ve Çin merkezli dünya devlerinde biri. Son 2 yılda büyük başarılara imza attı. En çok satan markaların arasına giren Mi’ nin çıkardığı Mi 9 SE ile başarılarının devamının geleceğini gösterdi.
Yazı içerisinde telefoncudan veya internetten aldığınız telefonun garantisinin olup olmadığını ve ürün sıfır mı diye nasıl öğreneceğinizi göstermek için paylaştığımız iki görselle neleri görebileceğinizi anlatacağız.
Xiaomi garanti sorgulama ekranında, telefonun üretim tarihini, garanti süresini, ücretsiz destek hizmetinin kalan süresi ve garanti kapsamı hakkında bir kaç bilgiye ulaşacaksınız.
Xiaomi garanti nasıl sorgulanır?
- Imei ile Xiaomi garanti sorgulama adresi mi.com/global/verify/#/en/tab/imei girerek cihaz seri / imei numarası yazıp aşağısında çıkan dört karakteri kodu yazarak doğrulayın.
- Xiaomi ürün kimlik doğrulaması da aynı bölümden yapılıyor. Cihazın doğrulamasında 20 basamaktan olulan güvenlik kodu istenmekte.
- Xiaomi imei öğrenme: Xiaomi seri numarasını öğrenme veya imei numarasını sorgulama için telefondan (*#06#) tuşlama yoluyla ekrana gelecektir.
Telefon açılmıyor imei nasıl öğrenirim? Telefon alındığında verilen faturada yazılmakta. Birde telefonun kutusunda yazmakta.
Xiaomi değişim talebi
Yeni alınan Xiaomi değişimi nasıl yapılır? Kullanıcıdan kaynaklı bir sorun oluşmamışsa, tüketici hakkı olarak ilk aldığı gün dahil 10 gün içerisinde telefonun değişimi veya iadesi yapılabilir. Bu sürenin dolumundan sonra çıkacak arızalarda yetkili servisten onarıma gönderme hakkınız bulunuyor.
Xiaomi servise kaçıncı göndermeden sonra değişim yapılabilir? Aynı arızadan dördüncü kez gönderildiğinde değişim için bir talep oluşturma hakkınız var. Ama aynı arızalı yerden onarıma gitmesi gerekiyor. Örnek ilk gönderdiğinizde ‘şebeke çekmiyor’ hatası aldınız, sonra ses gitmiyor veya dokunmatik ekran çalışmıyor şeklinde gönderdiğiniz ve dördüncü sorunda değişim istediniz ama değişimin olamayacağı bilgisi verildi. Peki ne yapmamız gerekiyor?
Bu sorunda çoğu yetkili servisin ana kartı değiştirdiğine şahit olduk. İlla telefonun değişimini istiyorsanız ya “müşteri hizmetleri” (Xiaomi iletişim) kanalıyla şikayet oluşturup bekliyeceksiniz veya “tüketici hakem” yolunu tutmanız gerekecek. Bu seçeneğin kesin çözümü sunduğunu çok gördük.
Güncelleme Tarihi: 02 Mayıs 2019, 18:32