Hattınız Sil Süpürü desteklemiyor: 4.5G’ ye geçin. Sil Süpür’ den faydalanmaya devam edin. Hemen en yakın Türk Telekom mağazamıza gelerek 4.5G sim kartınızı ücretsiz alabilirsiniz.
Yukarıdaki uyarı sizde de yaşandı mı? Geçen haftalarda herhangi bir uyarı çıkmazken bu hafta bu şekilde bir uyarı çıkması bizi şaşırttı. Geçmişte böyle bir çalışma yapılmadı ama neden şu an yaşanıyor henüz bir bilgi almadık.
Hattınız Sil Süpürü Desteklemiyor Uyarısı
Bu uyarının temel amacı, 3G kullanan müşterileri, 4.5G teknolojisine geçmeleri konusunda bilgilendirmek ve teşvik etmektir. 4.5G, internet hızınızın kalitesini önemli ölçüde artırır, bu da özellikle “Sil Süpür” gibi veri yoğun hizmetlerden daha verimli faydalanmaya yönelik önemli gelişmelerdir.
Sil Süpür, Türk Telekom’un müşterilerine sunduğu bir hediye hizmetidir. Bu hizmet ile müşteriler, her Cuma çeşitli hediyeler kazanmakta. Ancak, bu kampanyadan tam anlamıyla yararlanabilmek için 4.5G uyumlu bir sim kart istenilmekte.
Sizde hala 4.5G uyumlu bir sim karta sahip değilseniz, bir Türk Telekom mağazası veya bayisine giderek ücretsiz sim kartınızı talep edebilirsiniz. Bu değişiklik, mevcut numaranızı ve tarifenizi etkilemeyecek, sadece hızlı ve kaliteli bir internet deneyimi sağlayacaktır.
Bu mesaj aynı zamanda Pttcell ve Bimcell aboneleri içinde geçerlidir.
Hattınız Sil Süpürü Desteklemiyor: Sim Kart Değişimi
Sim kart değişimi ücretli mi ücretsiz mi şekilde sorular için gelen uyarı metninde ücretsiz olduğu belirtilmekte. Ancak, sim kart değişiminde kayıtlı telefon numaraları gideceği için güncel bir yedek alınması önerilir.
Ücretsiz sim kart değişikliği için resmi bir Telekom mağazasını seçmenizi öneriyoruz. Tabi hat adınıza kayıtlı olması gerekiyor. İşlemler sırasında kimlik bilgileri veya duruma göre kimlik fotokopisi talep edilebilir.
Sim Kartımı Değiştirdim Ama Hala Sil Süpürü Desteklemiyor Hatası Çıkıyor
Sim kart değişimi yaptım ama hala Sil Süpür hizmetinden yararlanamıyorum diyenler varsa, hat açıldıktan sonra bir kez cihazınızı kapatıp açın ve tekrar deneyin. Duruma göre hat resetleme işlemini uygularsınız.
Hat resetleme işlemini online işlemler uygulamasında yer almıyorsa, Türk Telekom müşteri hizmetleri ile işlem yapabilirsiniz. Resetleme işleminden sonra, telefonun kapatılıp açılması ve duruma göre sim kart çıkarılıp yeniden takılması gerekebilir.
Uyarı bir kaç gün sonra hala devam ediyorsa, operatör çağrı merkezine arıza kaydı bırakmanızı öneririz. Gün içerisinde sorununuz çözülecektir.
Bimcell hattınız Sil Süpürü desteklemiyor sorunu için gerekli işlemler buraya kadar.