Hi Level, Sunny, SEG ve Vestel TV WiFi cihazı tespit edilemedi hatası nedeni nedir? Burada bazı modellerde WiFi cihazı yok algılanamadı şeklinde sıkıntı çıkabiliyor. Çözümü için;
İlk denemeniz gereken Smart TV veya normal led televizyonun fişini çıkarmanız ve taktıktan sonra cihazı bağlayıp test etmeniz. Bağlanmıyor veya cihazı hala algılamıyor ise yapacaklarınızı sizler için hazırladık. Hata devam edenlerde TV çağrı merkezi aranması gerekiyor. Peki cihaz neden tespit edilemedi ve ne demek oluyor?
Eski televizyonda veya Smart özelliği olmayan modellerde internet kullanmak için WiFi adaptör yani “USB Wireless Dongle” önerilmekte. Bu cihazların bazıları TV ile uyumsuzluk gösterebiliyor. Bizim önerimiz bu şekilde bir cihaz almak yerine Android TV Box alınması daha mantıklı. Bu cihazların kablosuz özelliği bulunuyor ve televizyonu Smart özelliğine kavuşturuyor.
Az bir şikayet içeriklerini okuduğumuzda cihaz bağlı ama internete bağlanmıyor ve açtığımızda cihaz bağlı değil tespit edemedi gibi bir uyarı ekrana geliyor bu durum aşağıdaki şu markalarda bulunmakta:
- Vestel
- Hi Level
- Sunny
- Seg cihaz tespil edilemedi
Vestel televizyonda WiFi cihazı tespit edilemedi
Cihaz kontrolü için ağ ayarlarından kablosuz kısmı seçip işlem yapmaya çalıştığınızda tespit edilemediği uyarısını verecek. Bunun nedeni olabilecek seçenekleri aşağıya ekledik ve sonrasında yapılabilecekleri anlatacağız.
- TV yazılımında sorun olabilir.
- Aldığınız cihaz uyumsuz olma durumu her zaman çıkabilir.
- Ağ ayarlarında sorun görülebilir.
- O an çıkan veya ara ara çıkabilecek bir uyarı olabilir.
- Algılaması için biraz uğraşmak gerekebilir.
- Başka giriş varsa diğer girişte test edilebilir.
Gelelim çözüm için yapılabilecek adımların testine. İşlemler sırasında veri kayıpları olabilir veya yayın sorunu…
Vestel Smart TV WiFi cihazı yok çözüm sağlayacak öneriler
Önerilerimiz tüm markalarda denenebilir ama bölümlerde ve hata mesajlarında farklılık gösterebilir. https://teknolojihaberleri.tr
- Fişi çıkarıp diğer bir USB girişi varsa fişi takıp açılır açılmaz cihaz bağlanması.
- Ağ ayarlarında sıfırlama seçeneği varsa sıfırlayın. Ya da internet sıfırlaması olarak geçen modellerde olabilir.
- Cihazın kitapçık talimatlarını okuyun.
- TV’ nin fabrika ayarlarına döndürülmesi gerekebilir.
- Yeni bir yazılım sürümü çıkmışsa güncellemeyi başlatın.
- Manuel yazılım atmak çözüm getirebilir.
- Wireless adaptörü belki arızalı olabilir. Ya da uyumsuz.
- Varsa başka bir cihazla denenmesi.
- Son olarak hem TV hem cihazın müşteri temsilcisi aranmalı.
WiFi cihaz tespit edilemedi çözümü için birde bunu deneyin
- Telefona fing uygulamasını yükleyin. (Ağ tarayıcı)
- Program ile ağa bağlı cihazlar görünecek.
- IP çakışması varsa görülen ip’lere bakarak görebilirsiniz.
- Sorun yoksa görülen cihazlar arasında TV’ nin adına dokunun.
- Wake on lan yani “Bu cihazı yönet” altında “Lan yerel alan ağı üzerinden açma” seçeneğine dokunun.
- Sinyali gönderilecek ve güncelleme yapılacak.
WiFi bağlı cihazları görme haberinde tüm kullanım detaylarını bulacaksınız.
Güncelleme Tarihi: 18 Mart 2020, 20:15