Turkcell Superbox çağrı merkezi telefon numarası olarak görüşeceğiniz birebir temsilci bilgileri yazımızda yer alıyor. Sizler için “Superbox müşteri hizmetlerine nasıl ulaşılır?” diyerek gerekli aramayı yaptık.
Superbox, Turkcell’in modemi olarak bilinmekte ama iş öyle değil; bu modem, Huawei’nin bir modeli. İnternet arızasında, hız düşüşü sorununda ve bağlantı kopmaları gibi sıkıntılarda arayacağınız müşteri hizmetleri Turkcell olacaktır. Buna ek olarak modem kurulumu için de yardımcı olunmakta. Ama bazen modem kaynaklı sıkıntılarda bazı işlemler için cihazın kendi çağrı merkezi aranması önerilmekte.
Garantili modemlerde ilgili markanın müşteri temsilcisi yardımcı olmaktadır. Ama garantisiz cihazlarda özel yardım almanız için yönlendirme yapılabilir.
Superbox müşteri hizmetleri ile iletişime geçme
- x.com/SuperYardim
- facebook.com/Superonline
- Superbox iletişim numarası 0532 532 0000. Aradığınızda 1’i tuşlamanız yeterli. Kurulumsal için ise 850 222 1222‘den yardım alabilirsiniz. Burada önemli şikayet sorunlarında Genel Müdürlük ile görüşmek isteyenler için 229 0000 aranabilir.
- Web sitesi üzerinden şikayet talebi oluşturmak da mümkündür. Detaylara aşağıdaki adımlarla ulaşacaksınız.
Turkcell Superbox şikayetleri için talep oluşturma
- www.superonline.net/hakkimizda/iletisim/turkcell-superonline-hizmet/sikayet
- “Şikayetim var” olan başlığın yanındaki kutucuğa dokunun.
- Aşağıda “Şikayetiniz” başlığı altındaki ilgili alanlar doldurulacak.
- Müşteri numaranızı yazın.
- Ürün adından hizmeti seçin. (Superbox, Fiber, DSL…)
- Kategoriden sizinle alakalı olanı seçiniz. (Bağlantı hızınızla ilgili sorun, fatura, abonelik, tarife/kampanya, taahhütname, aboneliği geçici durdurmak veya diğer)
- Ad bilgilerinizi, cep numaranızı, mail adresinizi ve şikayetinizi ilgili alana yazın.


İnternet arızalarında bilinmesi gerekenler
Öncelikle yapabiliyorsanız sorun analizi yapınız. Bunun için:
- Modemin üstündeki ışıkların kontrol edilmesi gerekiyor.
- İnternet yanmadığında bir ihtimal ya IP alamama ya da geçici bir bağlantı sorunu olabilir. Bu gibi durumlarda modemi kapatıp biraz bekletip açmanız gerekiyor. 4-5 dakika kadar beklediniz ve sorun devam ediyorsa, modemi resetleyip yeniden kurarsınız. Bunun için modemin arkasında reset butonu veya deliği olacaktır. (Normal modemlerde bu şekilde yapılmaktadır.)
- DSL yanmadığında altyapı, kablo ve genelde sorun yaşıyor olabilirsiniz. Superbox kullanıcıları da bulunduğu bölgede herhangi bir sorun olup olmadığına bakmaları gerekiyor. Geçici bir durum veya bölgesel bir sorun olabilir.
- Modem girişini ve kabloları kontrol ediniz.
- Telefon kullanılıyorsa söküp direkt modeme bağlantı yapın. Superbox için cihazdan SIM kartı çıkarıp tekrar takmaları ve duruma göre telefona takıp denemeleri önerilir.
- Telefon hattı varsa çevir sesine bakın.
Modem resetleme ve kurulum adımları
Modemin reset butonuna, modem açıkken 10-20 saniye kadar basılı tutun. Fazla basılı tutarsanız modeme zarar verebilirsiniz.
Modemin üzerindeki ışıklar söndüğünde butonu bırakın ve ışıkların sabitlenmesini bekleyin.
Modem otomatik olarak kurulabilir. Kurulmazsa, internet hizmet bilgilerinizi biliyorsanız manuel kurulum adımlarına geçin.
Modemdeki “İnternet” yazılı ışık uzun süre yanmazsa müşteri temsilcisiyle görüşün ve duruma göre cihazı resetleyip kurulum yapmak gerekebilir. Superonline Superbox Kurulumu adlı yazımıza bakmanızı öneririz.