Turkcell kim aramış gibi çıkan servisler yüzünden yanlışlıkla kabul edilip ücretlendirmeye maruz kalanlardan mısınız? Nedir bu hizmet ve kabul et nasıl kapatılır?
Telefon ekran kilidinde bir anda Turkcell bildirimi geliyor ve şu hizmetten yararlanmak için kabul et veya vazgeç şeklinde seçenek çıkmasından sizde rahatsız oldunuz mu? Çıkan Turkcell reklamda örnek sizi kimin aradığını öğrenmeniz için aylık 2,99 TL ödeyerek hizmetten yararlanabileceğiniz önerisi sunulur. Kabul et butonuna basarak abonelik hizmetini başlatmış oluyorsunuz.
Yanlışlıkla kim aramış aboneliğini başlattıysanız iptali için “iptal kim” yazın ve 2200 mesaj atın. Bu hizmete benzer çok sayıda ücretli hizmetin iptali için sms yöntemi kullanılabilir. Şikayet etmek için çağrı merkezine kayıt açtırınız.
Bir zamanlar uzun bir dönem mobil ödeme / mikro ödeme hizmetleri kullanılarak oyun ücreti ve haftalık aylık abonelik paketleri çok modaydı. Yani bu tuzakla çok paralar kazanıldı ve eskisi kadar olmasa da hala devam ediliyor. Eskiden çok sayıda telefonda bu hizmetler için telefonda bir kısayol olurdu. Örnek yanlışlıkla oyun satın alınabiliyordu.
Turkcell kabul et kapatma sorunu
Az sayıda karşılaşılan Turkcell’ in anlık bildirim reklamları başa bela olabiliyor. Mesaj olurken veya WhatsApp’ ta yazışırken bir anda bu reklam çıkıyor ve yanlışlıkla kabul et yazısı tıklanıyor. Bu yöntemler yeni değil.
Çocuklu kullanıcılarda neredeyse her ay ekstra bir ödeme faturaya yansırdı. Tüm servislerin iptali için müşteri hizmetleri aranır ve işlem yaptırılırdı. Tabi kesin çözüm değildi ve hatta bu servisler otomatik bazı durumlarda açılabiliyordu. Örnek fatura ödemesinde geçiktiğinizde hat kısıtlandı ise tekrar açıldığında bu tarz servisler aktif oluyordu.
Turkcell kabul et vazgeç kaldırma
Kabul et tamamen kapatmak için Turkcell in “Digital operatör” uygulamasını kontrol edebilirsiniz. Tabi değişmedi ise ücretli servisleri kapatabilirsiniz. İsteyende operatörünü arayabilir.
Yanlışlıkla kabul et yazısına tıkladım ücretlendirme olacak mı? Eğer ücretlendirme yapıldı ise Turkcell şikayet kaydı ile ücret iadesi yapılabilir. Açtırılacak kayıtta yanlışlıkla kabul et’ e dokunduğunuzu ve istemsiz bu şekilde çıkan reklamlardan dolayı rahatsızlığınızı bildiriniz.
Talebiniz olmadan açılan popup reklamlardan dolayı ücret iadeleri yapılmadığı takdirde tüketici hakem hayetlerine bulunacak şikayet dilekçeleri her zaman olumlu dönüş sağlar.
Güncelleme Tarihi: 04 Eylül 2019, 14:36