Trendyola bağlanırken bir hata oluştu ne demek oluyor ve sık sık çıkıyorsa ne yapılması gerektiği konusunda yardımcı olmak istedik. Çoğunlukla ürün kaldırıldı ve sistem sorunu çıkıyor.
Trendyol’ dan bir ürüne girerken “Bağlanırken bir hata oluştu” sorunu anladığımız kadarıyla ürünün satışı durduruldu veya ürün stokta kalmadığında çıkabiliyor. Bizde olansa daha önce girdiğimiz ürünü kısa süre sitede dolaşırken tekrar girdiğimizde böyle bir sorunla karşılaştık. Tahmini ürün satıldı ve o aralar biz girdiğimizde uyarı çıkarak başa döndü.
Sık karşılaşmadığımız ama bazen ara ara hata çıkan uygulamadaki bazı sorunları aşağıya ekliyoruz ve devamında yapılacaklardan bahsedeceğiz.
Anlam verilmeyen uyarılarda bakılacak yerlerden bazıları;
- Başka ürünlerde çıkıp çıkmadığı
- Tarayıcı üzerinden denendiğinde uyarı veriryor mu
- İnternet bağlantısının olup olmadığı ve kopmalar var mı
- Telefonun tarihinde yanlış olmasından dolayı çıkan sorunlar
- Telefonun yeniden başlatıldığında devam ediyor mu
- Bilgisayardan denenmesi gerektiği
- Oturumun çıkışa atılıp denenmesi ve tekrardan giriş yapılmalı
- Sık yapılan işlemlerde yapılabilecek engellemelere maruz kalınması
Bunlara göre bakılacak ve genelde bir sıkıntı olduğunda ilerleyen saatlerde kontrol edilmesi gerekebilir. Bakım zamanlarında veya yoğunluk zamanlarında ufak tefek uyarılarla karşılaşılabilir. Duruma göre çağrı merkezi ile görüşülebilir.
Uygulamadaki yardım kısmına “Hesabım” alanından ulaşabilirsiniz ve Asistan hizmetinden de yararlanabilirsiniz.
Güncelleme Tarihi: 10 Kasım 2020, 21:01