TikTok müşteri hizmetleri numarası 0850 veya 444 şeklinde var mı? Bu, zaman zaman bazı kullanıcıların merak ettiği konulardan biridir. Sosyal medya platformlarının destek hatlarının olup olmadığı sıkça araştırılmaktadır.


TikTok’un telefon numarası ile destek hizmeti bulunmamaktadır. Bu nedenle, böyle bir hizmet arayanlara net cevabımız, TikTok’un herhangi bir çağrı merkezi numarasının olmadığıdır.
TikTok iletişim hizmeti olarak, çok sayıda bağlantı ve uygulama içindeki sorun bildirimi seçeneği sunulmaktadır.
TikTok Sorun Bildirim ve Destek Adımları
Uygulama üzerinden TikTok iletişim adımları şu şekilde uygulayın:
- Uygulamadan “Profil” alanına girin.
- Sağ üst köşedeki üç çizgiye dokunun.
- “Ayarlar ve Gizlilik” seçeneğine girin ve ekranı en aşağıya kaydırın.
- “Sorun Bildirin” seçeneğine dokunun.
- Uygun kategori ve alt kategoriyi seçin.
- Örneğin:
- “Performans” kategorisini seçin.
- Alt seçenek olarak “Uygulama çöküyor” ile devam edin.
- Açılan ekranda size bazı öneriler sunulacaktır. Bunları inceleyin. Eğer çözümler işinize yaramıyorsa, aşağıdaki “Hayır” seçeneği ile devam edin.
- “Daha fazla yardım alın” şeklinde bir seçenek olup olmadığını kontrol edin.

TikTok Destek Bağlantısı
TikTok iletişim sorunu yaşayanlara şu bağlantıyı kullanmalarını öneriyoruz:


- https://www.tiktok.com/feedback/report?id=7078299674238523909
- https://www.tiktok.com/feedback/report
- https://support.tiktok.com/tr
Yukarıdaki bağlantılardan biri yardım merkezi, diğerleri ise doğrudan sorun bildirim bağlantılarıdır. Bu bağlantılar, genel olarak birçok sorunun iletilmesi için kullanılmaktadır.
TikTok Geri Dönüş Yapmıyor Sorunu
Bu durumla karşılaşan birçok kullanıcının temel sorunu, ya doğru kategori üzerinden destek talebi göndermemesi ya da kişinin bu hizmet tarafından engellenmesidir. Bu başlıkta “Neden geri dönüş yapılmıyor?” ve “Nasıl bir süreç izlememiz gerekiyor?” sorularına dair gerekli bilgilere yer vereceğiz.
Olası sebepler şunlardır:
- Başvurunuzu doğru kanaldan yapmamanız.
- Çok sık talep gönderimi yapmanız veya gerçekleştirdiğiniz işlemlerin şüpheli görülmesi.
- Uygulama veya tarayıcı için kullandığınız cihazın tehdit olarak algılanması (banlanma).
- Yaptırıma uğramış bazı hesaplara destek talebi dahi açılamaması.
- Anlık durumlar veya güvenlik duvarı engellemeleri.
Not: Yukarıdakileri incelediyseniz, denemek için daha önce kullanmadığınız bir cihaz ve internet bağlantısı ile başvuru yapın. Bilgisayar ve uygulama üzerinden ayrı ayrı talep gönderin. Ayrıca, açıklayıcı ve sorunu gösteren bir görsel de ekleyin.
Sonraki öneri konu: TikTok iletişim

