TikTok müşteri hizmetleri için Google aramalarına baktığınızda, birçok ilgisiz sitenin çıktığını görebilirsiniz. TikTok iletişim seçeneklerinin yalnızca bağlantılar üzerinden sunulduğunu belirtelim. Uygulama destek hizmeti için “?” işaretinin kullanılabileceğini de ekleyelim.
Yorumlarda, Türkiye çağrı merkezi arayan kullanıcıları sıkça görüyoruz. Çok sayıda kullanıcıdan bu konuda mesaj alıyoruz. TikTok destek hattı hizmeti veren yerler de sorulabiliyor. Resmi olmayan az sayıda kurumsal şirketin bulunduğunu söyleyelim. Yardım almak istediğinizde, hattınıza yansıyan ücretlendirme olabileceğini de belirtmek istiyoruz.
TikTok uygulaması, kendisinden önce çıkan birçok uygulamayı kısa sürede geride bıraktı. Kullanıcılara özellikle reklam ağırlıklı olarak ulaştı. Uygulama hakkında bir önceki yazımızda detaylı bilgi verdik.
TikTok telefon numarası “085011111” şeklinde bir numaraya sahip değildir. Uygulama üzerinden veya e-posta adresi ile şikayet bildirimi yapılabilmektedir.
TikTok iletişim Adresleri
“TikTok müşteri hizmetleri” şeklinde arayışta olanlar için, ne yazık ki böyle bir hizmet bulunmamaktadır. Türkiye için, yanlış hatırlamıyorsak, belki bir temsilci olabilir. Ancak böyle bir yer, muhtemelen satışla alakalı bir aracı firma olabilir.
TikTok iletişim e-posta adresi: info@tiktok.com
Basın için iletişim: pr@tiktok.com
Reklam için: advertise@tiktok.com
Uygulama sorun bildiriminde kullanılan: feedback@tiktok.com
Bilgisayardan “Giriş yapın” butonuna tıklayın ve açılacak yerin sağ alt köşesindeki “Geri Bildirim ve Yardım” yazısına tıklayarak işlem yapabilirsiniz.
Destek formu: tiktok.com/legal/report/feedback?lang=tr-TR
Yukarıdaki üç e-posta adresi, ilgili alanlar için yardım taleplerinizi iletmekte kullanılabilir. Genel şikayetler için info@tiktok.com, reklam şikayetleri için ise advertise@tiktok.com adresine e-posta gönderebilirsiniz. Bunun dışında, hesaba erişiminiz varsa kolayca bildirimde bulunabilirsiniz.
Geri dönüşlerin belirli zaman dilimlerinde yapılmadığı durumlarda, aynı veya benzer bir başlık üzerinden bildirimlerinizi tekrarlamanızı öneriyoruz. Ancak, yalnızca uygun görülen sorun bildirimlerine yanıt verileceğini unutmayın.

TikTok Sorun Bildirimi
Normalde tiktok.com sayfasına tarayıcı ile girerek gerekli yardım alanından talep gönderilebilmektedir. Ancak, aşağıdaki adımları izleyerek de başvuru yapmanızı öneriyoruz:
- TikTok uygulamasını açın ve alt kısımda bulunan simgeye dokunun.
- İkinci adımda, ekrandaki soru işareti simgesine tıklayın.
- Üçüncü adımda çıkan ekrandan ilgili seçeneği seçin.
Örneğin, şifre sorunu gibi bir durumu bu yöntemle bildirebilirsiniz.


Çıkan bölümlerde sizinle alakalı uygun gördüğünüz bir başlığa giriniz. Alt başlıklardan birini seçip açıklama alanını dikkatlice doldurunuz.

Probleminizi rapor ederken doğru seçenekleri kullandığınızdan emin olunuz. TikTok iletişim için kullanabileceğiniz en etkili yöntemler bunlardan ibarettir. TikTok’a e-posta yoluyla ulaşmayı düşünenler için bir ihtimal dönüş yapılabilir, ancak bu oldukça zordur.
Bunların dışında, şifre sıfırlama işlemleri için kullanılan e-posta ve telefon numarası yöntemleri geçerlidir. Eğer telefon numaranız kapandı, numaranızı değiştirdiniz ya da e-posta hesabınızın şifresini unuttunuz ve hesabınıza erişemiyorsanız, destek alarak bir çözüm yolu bulmaya çalışabilirsiniz.
Yasal bir durumunuz varsa, birçok kişinin aynı konuda şikayette bulunması belki işe yarayabilir. Ancak her zaman önerimiz, bir dilekçe ile savcılığa başvurmanız olacaktır.
TikTok Normal Kanallardan Sorun Bildiriminde Bulunma
Uygulamayı indirme veya yükleme konusunda sorun yaşayanların yaptığı işlemlere bir göz atmak gerektiğini düşünüyoruz. Resmi kaynakların dışında kullanılan bağlantılarda zorunlu reklamlar çıkabiliyor. Daha virüs riskinden söz etmiyoruz bile. Unutmadan, aksaklıklarda uyarı çıkmıyorsa farklı bir telefonda denemenizi öneririz.
- TikTok uygulamasını açın ve profilinize gidin.
- Üst köşedeki üç noktaya dokunun ve “Ayarlar ve Gizlilik” seçeneğine gidin.
- “Destek ve Geri Bildirim” bölümüne, ardından da “Rapor Et” seçeneğine dokunun.
- Şikayet etmek istediğiniz içeriği seçin ve nedenini açıklayan bir açıklama girin.
- İşlemi tamamlamak için “Gönder” düğmesine dokunun.
Ayrıca, TikTok web sitesinde de bir sorun bildirebilirsiniz:
- TikTok web sitesine gidin ve oturum açın.
- Sol üst köşedeki üç çizgiye dokunun ve “Destek” seçeneğine gidin.
- “Sorun Bildir” seçeneğine dokunun.
- Sorununuzu açıklayan bir açıklama yazın ve “Gönder” düğmesine dokunun.
TikTok için Yardım Alma
TikTok, Çinli bir şirket tarafından geliştirilmiştir. Merkezi Çin’dedir ve destekleyen diller arasında Türkçe de bulunmaktadır. Ancak, yardım alabileceğiniz dil olarak Türkiye yalnızca kısmi şekilde yer almaktadır.
Ağ üzerinden yardım almak istediğinizde uygulama üzerinden yardım talep edebilir veya aşağıdaki adreslerden birini kullanarak yukarıdaki dillerden biriyle e-posta gönderebilirsiniz. TikTok şikayet etmek için uygulamadaki adımları takip ediniz.
Sorunlarınız için, uygulama ayarlarından “Problemi Rapor Et” ve “?” simgesiyle ilgili bir başlıkla talep oluşturabilirsiniz. TikTok’un zor bir süreçten geçtiği bu dönemde, haklı veya haksız baskılarla karşılaştığı görülüyor.
Uzun bir süre, yardım kısmının İngilizce ve Türkçe karışımı olması nedeniyle başvuru süreci oldukça sıkıntılıydı. Zamanla bunun için gerekli adımları attılar. Ancak geri dönüş almak biraz zor oluyor. Bu arada, hafta içerisinde 2 kez aralıklı başvuru yapılmasını öneriyoruz.
Oldu ki hiçbir şekilde dönüş yapmadılar; o zaman yasal bir durumunuz varsa o kanalı zorlamanızı öneririz. Yukarıdaki içeriklerimizde yer alan bağlantıların incelenmesini de tavsiye ediyoruz. Siteye yazarak yardım alınması durumunda kısmi olarak yönlendirme yapılarak bilgi verilmektedir.