Netgsm Hangi Altyapı Kullanıyor: Türk Telekom mu?

Muhammed Hamza Erdem Yorum ekle 3 Minimum Okuma

Netgsm hangi altyapı kullanıyor sorusu en çok merak edilen konulardan biridir. Özellikle bu operatörü kullanacaklar için önem arz ediyor.

Netgsm iş ve ev internet hizmetini Türk Telekom altyapısı üzerinden vermekte. Netgsm, uzaktan sorun çözümü için sistemleri üzerinden yaptıkları işlemler sadece yazılım ile yapılan işlemlerdir. Altyapı sorunu için Türk Telekom’ a talep gönderiyorlar ve Telekom’ un saha personeli gerekli incelemeyi yapıyor. Bu işlem içinde sanırız Netgsm şirketinden bir ücret alıyorlar.

Netgsm Hangi Altyapı Kullanıyor

Ev ve iş yerlerinde Türk Telekom altyapısı kullanılmaktadır. Mobil altyapı ise Türk Telekom’un yanı sıra bölgelere göre Vodafone veya Turkcell altyapısı da kullanılmaktadır. Ancak bu operatörlerle ilgili bazı sorunlar yaşanabilmektedir. Bu konuda detaylı bilgi için “Netgsm şebeke çekmiyor” adlı haberimizi okumanızı öneriyoruz.

Not: Operatör veya internet sağlayıcınızı değiştirmeyi ve Netgsm şirketine geçmeyi düşünüyorsanız, öncelikle bulunduğunuz bölge için gerekli araştırmaları yapmanızı tavsiye ederiz. Sık kullanım yapacağınız bölgelerdeki sinyal gücü ve Turkcell ile yaşanan sorunların çözülüp çözülmediği de önem taşımaktadır.

Netgsm hangi altyapı kullanıyor

Netgsm İnternet Bağlantısına Yönelik Bilgilendirme

Netgsm internet hız sorunu yaşayanlar için şu bilgiler yararlı olacaktır:

  • Bulunduğunuz bölge ve apartmandaki diğer Netgsm veya Türk Telekom kullanıcıları varsa onlarla görüşüp aynı sorun olup olmadığını kontrol edin.
  • Modem üzerindeki ışıkları kontrol edin ve buna göre hareket edin.
  • Modeminizi kapatıp açın ya da güç fişini çıkarıp takın. (Bu işlemde 15-20 saniye beklemeniz önerilir)
  • İnternet hız testini yapın ve duruma göre diğer seçeneklere geçin.
  • İnternetinizi test etmek için hem kablolu hem kablosuz olarak internet bağlantısı yapın.
  • Mobil ve bilgisayar kullanarak interneti kontrol edin.
  • İnternet hızı dış faktörlere göre etkilenebilir. Hizmetin alındığı bölge veya yer, cihaz kullanım sınırı, internet kullanıcı sayısı, kullanım saatleri ve WiFi kullanım performansına göre değişkenlik göstermekte.
  • Modem üzerindeki internet ışığı yanıyor mu kontrol edin. Yanmıyorsa, modem IP almıyor ya da altyapı sorunu var anlamını taşır. IP almıyorsa, modemin resetlenip kurulması sorunu çözecek.
  • Mobil tarafında internet sorunu yaşayanlar içinde, yukarıdaki şebeke çekmiyor haberine bakmalarını öneriyoruz. Bu sorun içinde birden çok uygulanacak adımlar bulunmakta.

Netgsm ve diğer operatörlerle ilgili yaşadığınız sorunları bizimle paylaşabilirsiniz. Sorduğunuz sorulara gün içerisinde cevap vermeye çalışacağız.

Bu makaleyi paylaş
Uzun yıllardır hem teknoloji hem makale konusunda çalışmış biri. Zaman zaman karşılaştığı teknolojik sorunları araştıran ve bunlara yönelik çözüm içerikleri de hazırlamakta.
Yorum yap

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Exit mobile version