İnternet bağlantı sorunu mobil hariç çözüldü. Ama hala mobil cihazlarda internet erişimi bulunmuyor.
Sorunla ilgili operatörlerini (Turkcell, Vodafone ve Türk Telekom) arayan mobil kullanıcıları, müşteri hizmetleri ile görüşme yapamıyor. Çağrı merkezlerine ulaşmak çok zor.
Operatör müşteri hizmetlerinde oluşan yoğunluktan dolayı sanırım müşteri temsilcileri çağrıları karşılayamıyorlar. Malum bugün de pazar çalışan sayısı az olsa gerek.
Türkiye genelinde görülen bu sorun kafalarda farklı soruların oluşmasına neden oldu. Zor olsa da müşteri hizmetlerine ulaştığınızda, sorun için ekiplerimiz gerekli çalışmaları sürdürüyor cevabını alacaksınız.
Kısaca çağrı merkezi sorunun ne olduğundan bi haberler.
İnternet erişimi ne zaman gelecek? Net bilgi yok. Ama ADSL bağlantıları yeni geldi. Mobil yönünde çalışmaları devam ediyormuş.
- Modemi açıp kapatınız.
- Farklı bir bağlantı türüyle deneyiniz.
- Cihaz ağ ayarlarını sıfırlayınız.
- DNS ile deneyiniz ve duruma göre VPN kullanınız.