Facebook hikayelerde çıkarma reklam kullanıma sunacağı haberleri gelmeye başlandı. Şu aralar az bir kişiyle testlerin sürdüğü yönünde bilgi paylaşıldı.
Facebook, bir kaç yıldır bize göre pek ilgi çekici bir platform değil gibi. Cenazelerin ve düğünlerin paylaşım yeri gibi gelmeye başlandı. Artık daha dikkat çeken ağların olduğunu düşünüyoruz. Sanki adı var ama tati yok gibi. Gelelim esas konumuz olan çıkan reklamlar konusuna.
Şirket sanki dikkatleri çekmeyi başarabilecek bir çalışmayı hayata alabilir. Çıkacak yenilik daha çok para kazanmaya yönelik hamle olsa da dikkatleri çekeceğe benziyor.
Hikayelere çıkarma reklam geliyor. Net detaylarının belli olmadığı ama söylenenlere bakılırsa içerik üreticilerin hikayelerinde çıkartma reklam olacak. Çıkartmayı ekleyenler hem şirkete kazandıracak hem az da olsa bir şeyler kazanacak.
Beta olarak kısıtlı kullanıcılara açılacağı söylenen projenin ilerleyen zamanlarda şartları uyan herkesin kullanımına açılacağı söyleniyor. Sonrasında Instagram ağında da karşılaşabilirsiniz.
Şirket sadece bunla sınırlı kalmayacağı belirtiliyor. Videoların ortalarında çıkan reklamlardan da yararlanılabilir. Normalde var ama kısa videolarla sınırılıydı. 1 Dakika gibi içeriklerde yarım dakika şeklinde reklamlar ve 3 dakika ve üstü içinde 45 saniye kadar süre uzayacak.
İçerik üretici olmaya dönük şartların değiştiği yönünde bilgiler geliyor. Normalde 600 bin dk izlenme istenilirken şimdide ek 60 bin dk’ da canlı izlemenin olması gerekiyormuş. Uymayanların reklam alamayacağı vurgulanıyor.
İlerleyen dönemlerde çıkarma reklamlar çıkmıyor veya yayınlayamıyorum gibi şikayetleri görür gibiyiz.