Telekom / Bimcell EBA 8 GB hediye internet kampanyasında kalan paketleri öğrenmek için 9333' ü aradığımda kalan internet 8 GB diyor ve kalan TL bakiyeden gidiyor.
Evet yukarıdaki örnek durumla iki kez karşılaştık. Bimcell kullanan iki yakınımda 9333′ ü aradığında kalan internet paketinin 8 GB olduğu söyleniyor. Bu internet EBA olduğunu belirten bir bilgi yer almıyor. Müşteri hizmetlerini arayıp durum hakkında bilgi almak istedik ve bu şekilde bir yanıt sisteminin yanıltıcı olduğunu aktardık.
Kasıtlı veya değil ama kişiler EBA’ dan haberi yoksa veya varsa sorgulama yaparken bu şekilde bir hediyenin olduğu belirtilmediğinden mevcut TL bakiyelerini bitirmekte. Bunu çağrı merkezindeki temsilciye izah ettim ve verdiği cevap başka sorgulama kanalları var. Örnek online işlemler diye bilgi verdi. Peki kullanıcıların biri çok yaşlı ve diğeri de bu şekilde bir işlemi yapamıyor. Bu durumda ne yapmaları gerekli? Bizim sorumluluğumuz değil gibi bir şeyle karşılaşıyoruz.
Kısaca ne olursa olsunlar sorgulamada EBA için hediye 8 GB internet bulunmakta bilgisini vermeleri gerekiyor. Temsilciye bu çok mu zor diye sorduğumda cevabı yapılabilir ama bu şekilde bir iş akışı gibi cevapla karşılaştık.
EBA hediye internet güzel bir hizmet ama burada bir kasıt olduğu veya işgüzarlık olduğunu düşünüyoruz.
Online işlemlere girdiğinizde bu ibare ile karşılaşanların bazıları bu nedir diyebiliyor. “Milli Egitim Bakanligi EBA (Egitim Bilisim Agi) Kampanyası” yani siz üstünüze düşeni yapın ilgili sorgulamada bunu belirtin ve tamam gerisi sizi ilgilendirmesin.
Tüm operatör kullanıcıları durumla ilgili bu sıkıntıyı yaşayan varsa, gerekli şikayetini operatörüne yapsın ve olumsuz yanıt alıyorsa o zamanda BTK kanalını tercih edebilir. Gerekli incelemeyi yapacaklarını düşünüyoruz. Olumsuz bir cevapta gelse en azından ilgili operatörün durumdan rahatsız olan müşterileri olduğunu bilecek.
Güncelleme Tarihi: 26 Nisan 2020, 23:45