Akakçe iletişim için telefon numarası arıyorum diyenlerin sayısı çok fazla. Bir müşteri hizmetleri olmadığını düşünüyoruz ve almadan önce şikayetlere bakınız.
Akakçe, sanal alışveriş ve karşılaştırma sitesi diyebiliriz. Google’ da aradığınız bir ürünle alakalı bigilendirme içeriği ve fiyat aralığı ile karşılaşırsınız. Bazen direk bu siteden sipariş verilirken bazende anlaşmalı Teknosa, Vatan, N11, EVKUR, Hepsiburada veya Gittidiyor sitelerine yönledirebiliyor. Siteyi incelediğimizde temelde araçı ve elini suya sabuna sokmayan bir politikası bulunuyor. Ürünle ilgili şikayetiniz mi var o zaman firmayla iletişime geçiniz idye bir öneri ekranı sunuyor.
Bu zamana kadar bu siteden bir kez alışveriş yaptık ve büyük ihtimal bir daha alışveriş yapacağımızı düşünmüyoruz. Alacağınız ürünler nadir 10-30 TL arasında daha uygun bu sitede satılabiliyor. Lakin ürünle ilgili yaşayacağınız problemlerde muhatap bulmak zor olabiliyor.
Öncelikle Akakçe iletişim telefon numarası var mı veya Akakçe’ ya nasıl ulaşılır buna yer vereceğiz ve sonrasında tecrübemizle alakalı detayları paylaşacağız.
Akakçe iletişim telefon numarası arayanlar
Akakçe çağrı merkezi olarak direk görüşebileceğiniz bir numara şu an için görünmüyor. Bazı yerlerde bu 312 210 1229 numara yer alıyor ama anladığımız kadarıyla fax olarak kullanılmakta. Resmi yazışmalar içinde bir mail resmi sitesinde yer almaktadır.
- Akakçe adres Üniv. Mh. İ. Doğramacı Bulvarı ve blok olarak Galyum No:27 Ankara olarak görülüyor.
- Telefon 210 12229
- Akakçe e-posta adresi akakcebilgiteknolojileri@ hs06.kep.tr
Gelelim yaşadığımız sıkıntıya:
Bir ürün aldık ve aldıktan 5 iş günü içerisinde gönderileceği tarihle ekrana bilgilendirme notu geldi. Bugünle beraber toplam gün sayısı12 gün oldu ve sanırım ürün yarın elimize geçecek. Site içerisinde iletişim için baya bir dolaştık ve elle tutulur tek bir kanal satıcının bilgileri oldu. Ya ben siteye sıkıntı mı iletmek istiyorum karşımda bir muhatabım yok.
Sorunu bildirmek istediğimde yine satıcıyla iletişime geçmem öneriyor. Yav dedim ürünü iptal edip ücret iadesini alayıp diyerek bir bölüm aradım ve ne çıktı dersiniz? Tabi ki yine satıcıya yönlendiriyor.
Google’ dan araştırırsanız çok sayıda şikayetle karşılaşacaksınız. Örnekleri aşağıya bırakıyorum ve bir şey almadan önce kırk hatta elli kez düşünün….
- Ürün bir türlü karyoya verilmiyor. Kargoya verildi dendiğinde de elinize uzun bir züre ulaşmadığında yine kargo şirketiyle alakalı diyorlar.
- Ürün aldınız ve anlık iptal etmek istediniz veya çıkmdan aynı gün iade istediniz ne yazık ki sizi dinyelen kimse yok.
- Ürünü beğenmediniz veya kusurlu geldiği için iade edeceksiniz işte burada firma sıkıntılı ise sizi süründürüyorlar.
- Düşük fiyat gösterilen bir ürün bazen işlem sırasında bir bakıyorsunuz yükselmiş.
- Parayı aldılar laki ürünü göndermediler.
- Akakçe iade seçeneği yok diyen çok sayıda şikayet var.
- Ürünle ilgili bir sıkıntınız var ve iade istediğinizde size kargo ücreti yansıtabiliyorlar.
- Aldığınız satıcı telefonlara cevap vermiyor olabiliyor.
Şikayet etmek çoğunlukla zor bir süreç olabiliyor. Biz mail atarak ve karşınızdaki firmanın iletişim adreslerini zorlayarak uzun sürse de bir çözüme ulaşacağınızı düşünüyoruz. Aksi durumlar Tüketici Hakem Heyetleriyle ve Adliyenin yolunu tutmakla çözülebilir. Size mail ile gelen fatura önemli bir rol biçmekte.
Güncelleme Tarihi: 22 Haziran 2020, 17:21